Napsat recenzi

Obrovské zklamání z návštěvníků hotelu

Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2016
Přečteno: 566x
Recenze se líbila: 470 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

Nemohu si pomoct, ale musím do recenzí Hotelu Bílý Hořec vznést několik svých námitek, zjištění, připomínek, zkušeností atd.

Jsem bývalý zaměstnanec hotelu a vždy mě velice dokázalo naštvat jaké recenze dokážou někteří ubytovaní napsat. Vždy jsem ale mlčel a k ničemu se nějak nevyjadřoval, až na pár výjimek, kdy to už nešlo vydržet. Teď to ale ve zkratce udělám a budu rád, když si to přečtou lidé, kteří zde ještě nebyli a měli jasnější představu o jejich budoucí "dovolené".

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Hotel Bílý Hořec je nejstarší hotel v Harrachově, který naprosto vybydlela společnost, která objekt měla v pronájmu před posledním provozovatelem. Své roky má hotel jistě za sebou a recenze na téma "že by hotel potřeboval rekonstrukci" je naprosto pravdivá, ALE pokud by hotel prošel rekonstrukcí, tak by si zde nemohla ani třetina lidí, kteří sem jezdí za cenu, kterou platí za 5ti denní pobyt, dovolit ani jednu noc bez snídaně. A hledat v dnešní době klientelu pro takový hotel v Naší zemi by asi bylo velice riskantní, zda by se investice vůbec vyplatila. Lidé řeknou rekonstrukci, ale už nepřemýšlí co by taková rekonstrukce u takovéhoto typu hotelu obnášela. To není pár tisíc, ani pár set tisíc, ani pár milionů.....

Proto je hotel udržován ve stavu, který sice nevoní luxusem, ale je stále udržován v čistotě a neustálém chodu. Mnoho prostředků vedení stojí opravy po klientech, odřené zdi, pokreslené zdi od dětí, polité koberce, rozmlácené ovladače, urvané kohoutky od topení, zničená umyvadla, rozlámané sprchy... Lidé kradou ručníky, žárovky, toaletní papíry, příbory, skleničky, cpou si igelitky při snídaních, posílají děti 4x pro jídlo, a pak se toho půlka vrací do kuchyně k likvidaci....... a nic z toho není vtip. Hotel musí stále dokupovat spoustu věcí a pochopitelně to ví veškerý personál. Nedivím se, že při ceně pobytů provozovatel nedělá zásadnější kroky k rozvoji hezčího prostředí, když všichni vidí jakým způsobem lidé s vybavením hotelu zachází a jak se dokáží někteří na hotelu chovat. Nemluvě o tom, že je v nájmu a nikdo mu práce neproplatí a následně ani nový pronájemce nezaplatí. Lidé prostě nepřemýšlí....

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Pokud tedy zvažujete návštěvu hotelu Bílý Hořec, tak se připravte na to, že Vás čeká průměrný hotel s českou kuchyní, nečekejte žádné přeplněné rauty, pití zdarma, nečekejte v balíčku řízek, nehledejte bazén a masáž si budete muset zaplatit, a pokud Vám to nevyhovuje, je v Harrachově pár hotelů, které Vám za trojnásobek až pětinásobek ceny připraví i adekvátní prostředí a servis, kde si pak můžete chodit stěžovat a nárokovat si zde velice oblíbené slovo "kompenzace", "vrácení peněz za zkaženou dovolenou" a další velice vtipné pokusy vydřít z provozovatele za svých 250,- na den maximum.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Jak jsem uvedl, tak zásadní věcí je cena pobytů. Nevím co si lidé, kteří sem jezdí, myslí, ale uvedu zásadní informaci: Veškerý personál ví za jakou cenu zde lidé bydlí a ta cena je v průměru 250,- za jeden den, včetně snídaně, obědu, večeře, wellnessu, tepla a noclehu. Nezlobte se na mě, ale chodit si při takové ceně stěžovat, že na člověka nezbyl banán, že někdo zapomněl dát ručník na pokoj, nebo se ptát zda je v hotelu bazén (víte kolik stojí provoz bazénu? víte kolik stojí vstup do bazénu?), ptát se zda v obědovém balíčku budou řízky, zda se to pití u večeře musí platit, zda je masáž v ceně pobytu a další podobné otázky nechci ani komentovat. To už není o profesionalitě, to je o povaze lidí, kteří nejsou naprosto soudní.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Toto by měl být důvod návštěvy toho krásného městečka a okolí a ne se válet u televize na hotelu a přemýšlet na co si půjdu stěžovat....

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Je mi opravdu úzko z toho jací lidé dnes jsou, jak se dokážou chovat a obdivuju vedení a zaměstnance, že dokážou neustále řešit stížnosti lidí, kteří často rádi vykřikujou co všechno jim patří, kde všude byli, a pak si u večeře objednají jednu minerálku a 2 skleničky, za oknem mají výstavku z Lidlu a chodí po hotelu s nosem nahoru jako by zaplatili za víkend 3.000,-, všechno jim smrdí, na všechno si stěžujou a vše chtějí zadarmo....

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 180
z 338 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

jana trnková: Vy jste taky dobrej - 17. 5. 2016 17:02

Vite co raději si odpuste Vas komentar. Kdo tam byl videl ten humus , spinu a bordel. Napiste , že to je ubytovna a ne spa hotel , protože to je velka lež. A kdo ten bordel a srmad nevidel a pise tu kladne komentare zije asi na skladce, protoze jinak nemuze byt normalni reagovat

Dana: reakce na hodnocení bývalého zaměstnance - 4. 9. 2018 8:23

Asi všichni, co jsme byli v uvedeném SPA hotelu chápeme, že je vše drahé, že ceny jsou takové jaké jsou, ale myslím, že většině vadí to, že na internetu se hotel prezentuje jako komfortní a ve finále po příjezdu zjistíte, že jsou jen dobře nafocené fotky na netu. Stačilo by na netu nelhat o komfortním vybavení a napsat pravdu. Jenže to by se tam asi nikdo nehrnul. Nemůžu si pomoci, ale když si po pobytu zpětně přečtu to, co se píše o hotelu na jejich stránkách na netu, tak můžu jenom říci PODVOD na zákazníka. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání