KATASTROFA! NA ŽALOBU!
Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | hacicak |
Vloženo: | 26. 12. 2014 |
Pobyt: | prosinec 2014 |
Přečteno: | 855x |
Recenze se líbila: | 606 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 3 |
Hotel bych nedoporučila nikomu....to ty peníze radši vyhoďte z okna než zažít tohle!
Co si ve voucheru zakoupíte rozhodně nedostanete! v recenzi dodavam jen drobné postřehy, které doplňují negativní recenze ostatních. A hvězdička, kterou jsem byla nucena dát je s pomyslným mínusem před.
VŠE, CO SE DOČTETE NEGATIVNÍHO V OSTATNÍCH RECENZÍCH, JE SMUTNÁ PRAVDA. TEN, KDO NAPÍŠE COKOLIV KLADNÉHO NA TENTO ,,HOTEL", BY POTŘEBOVAL SI ZÁROVEŇ KOUPIT I POUKAZ NA VYŠETŘENÍ K PSYCHIATROVI!
Ubytování
Pokoje: pavučiny, ručníček tak na ruce, který Vám nevymění, o toaletní papír musíte prosit a o vynášení koše to samé!!!
Nekoukat a nešahat pod postele, tam se neuklízelo hoodně dlouho.
Klika od okna nám zůstala v ruce hned při jeho prvním otevření.
Ovladač na televizi jen jako maketa.
Strava a stravování
Jídlo: prach v restauraci, neuklízeli,u stolu najdete drobky od večeře ještě ráno u snídaně, ze zbytků vám udělaji pomazánky k snídani, k večeři ze zbytků rizoto, těstoviny nebo jinou specialitu. My tam byli přes Vánoce a dostat 25. zbytky z 24. jak k obědu, tak k večeři....to bylo moc i pro silné povahy. Jídlo se nedoplňuje. Každopádně není o co stát, jedinné, co je tam čerstvé a ne použité do kola je rohlík ke snídani. Číšník smrděl, košile propocená 3 dny, místo kalhot tepláky, konverzace na ,,úrovni" !!! Nabízí pivo 12, ale v lístku máte 11. Sklenička na pivo tak páchla jarem nebo čím, že jsme si již pivo nedali.
Welcome drink dostanete jen na vyžádání, takže se změní na good-bye drink a pozor je to: panák zelená nebo rum nebo vaječnák a nebo griotka. To nás s manželem úplně rozsekalo!
Vybavení, služby a personál hotelu
Wellness: poslat hygienu opět, místo luxusního wellness, co slibují lákavé nabídky, najdete jen větší vanu, kde voda se opravdu nemění, za den se tam vystřída spousta hostů,aninechci pomyslet s jakýma bičíkovcema se tam lidé koupou. Celé wellness vyloženě páchne...sice se to snaží přebýt vonnými tyčinkami, ale nepomáhá to. Prostěradlo když dostanete, tak můžete být rádi, že je vyprané.
Privátní hodina wellnes se šampaňským a jahodami......dostanete avanti za 30kč z penny marketu a když připomenete jahody, tak se Vám vysmějí.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
bohužel nebyl sníh, nehodnotím
Okolí hotelu
parkoviště mezi popelnicema a nebo na bahně
Harrachov je krásný a na úrovni, ale tento objekt by měl být zakázán a v takto mezinárodně navštěvovaném městě je jen totální hanbou, kterou ovšem tolerují jen češi.
Celkový dojem
KATASTROFA! Budeme rádi, když si domu nepřivezeme štěnice, svrab, zánět kůže atd.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 180 z 338 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Alex: Nelžete. - 30. 12. 2014 11:20
Byli jsme také v tomto hotelu letos přes vánoce a to co tu popisujete je sprostá lež. Je jasné, že nikdy nebude vše na 100% vyhovovat všem i kdyby šlo nejluxusnější hotel. Také jsme četli recenze před odjezdem a zvažovali jestli vůbec pojedem. Ale po přečtení tolika negativních recenzí jsem usoudil, že takhle by hotel ani nemohl fungovat, že spíše než o recenzi jde o pošpinění pověsti hotelu, cemuž odpovídá i skladba negativních recenzí. Psal jsem dokonce i přímo na hotel o názor na tyto recenze. Dostal jsem odpověď a dokonce sami připustili, že existují nedostatky. Pobyt byl báječný a určitě nelitujeme. Lidi nevěřte všemu co se kde píše. Koukali byste co jsou lidé shopni udělat kvůli maličkosti, která jim není pochuti. Mohu s čistým svědomím tento hotel doporučit. reagovathacicak: Bohužel! - 3. 1. 2015 20:44
Vážený pane Alexi, byla bych opravdu ráda, kdyby to, co popisuji v recenzi, bylo jen výmyslem, ale bohužel tomu tak není. Pokud se Vám líbilo mít na pokoji několik dní nevynesený koš, k jídlu zbytky z předešlého dne a tak dále, tak mě mrzí, že se spokojíte s tímto. Hotel má tří hvězdy a pokud netušíte, co to obnáší, doporučuji si podrobně prostudovat, za co se tyto hvězdy udělují. Dále by nebylo od věci vědět něco málo o uchovávání potravin v restauraci a jejich podávání. Servírovat majonézový salát ještě druhý den k večeri je naprosto nepřípustné! A proč tento hotel funguje? Protože Češi jsou zvyklí zkousnout vše. Bohužel! reagovatJiří: Re: Nelžete. - 17. 1. 2015 23:19
pane Alexi, viz: Koukali byste co jsou lidé shopni udělat kvůli maličkosti, která jim není pochuti. Nejsem žádnej snob a nic jsem od tohoto nečekal, ale byl to děs. Buď máte doma větší bordel než byl na hotelu a tak jste byl překvapený a nebo jste blázen!!! Já dokládám fotky!!! reagovat