Napsat recenzi

JIŽ NIKDY VÍCE!!!!

Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2014
Přečteno: 584x
Recenze se líbila: 573 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Měli jsme hotel objednán 3 měsíce dopředu pro 2 osoby + 1 dítě na týdenní pobyt vč. plné penze a wellnes, rezervace nám byla hotelem potvrzena emailem. Ovšem když jsme dorazili do Hotelu Bílý Hořec sdělili nám, že pro nás nemají žádný pokoj a že nás ubytují v nedalekém hotelu Mitera /spíše ubytovna z 80. let/, kde 3 dny fungovala i kuchyně, po 3 dnech si vedoucí udělal volno a posílal veškeré hosty na jídlo zpátky do Hotelu Bílý Hořec, kde nám jídlo také nedali, protože jsme si ho neobjednali večer předem. Prostě místo dovolené zlý sen. Nevěřili jsme vlastním očím, jak se dnes dokáží chovat k hostům v tří hvězdičkovém hotelu.

Reklamace nemá valný význam, hotel má na místě pouze arogantní personál, ale zodpovědný vedoucí žádný, předali nám jen nic neříkající emailovou adresu, že prý vedoucí hotelu nemá ani telefon. No, nicméně, včera jsme shlédli reportáž v televizi a toto samé potkalo i norského konzula, myslím že nejsme sami, je to zažitá praxe hotelu. Lidičky, nelžu ani slovem, odpusťte si tyto trable a tím i pokaženou dovolenou a vyberte si solidní hotel, v Harrachově jich je spousta.Takže na závěr, Hotel Bílý Hořec již nikdy

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ubytování v hotelu MITERA je typ spíše ubytovny, ale čisté.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jak už jsem psala, pokud první 3 dny pobytu v hotelu MITERA vařili, bylo jídlo skutečně dobré, ale po třech dnech nebylo žádné a měli jsme na snídani, oběd a večeři docházet do Hotelu Bílý Hořec /takže tam a zpět a opět tam a zpět....../. Tam nám oběd stejně nedali a tak jsme se po zbytek pobytu stravovali po svém a v klidu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Hrůza, tam si opravdu uvědomíte, že takto by tří hvězdičkový hotel vypadat neměl, jakékoliv jednání je prosyceno obrovskou arogancí.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4/5)

Harrachov je krásné místo, sjezdovky byly na dané možnosti počasí skvěle udržovány a když nelyžujete v Harrachově najdete spoustu vyžití pro sebe i své děti. Doporučuji navštívil místní hospůdku "U Krtka", točí tam moc dobrou postřižínskou jedenáctku za super cenu.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Výhled na městečko. OK.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Hrůza a děs..................do Hotelu Bílý Hořec již nikdy!!!!!!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 180
z 338 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Lenka: Reklamace - 12. 11. 2014 13:00

Dobrý den, s hotelem Bílý Hořec mám stejné špatné zkušenosti jako velké množství zákazníků. Už od dubna se snažím pobyt reklamovat, neustále si mě přehazují jak horký brambor a nebo spíše reklamaci ignorují a po několika týdnech a měsících napíšou, že to daná paní již neřeší, odkážou na někoho dalšího a opět další ignorace. Řešil jste někdo požadavek na náhradu? Děkuji za zkušenosti. Lenka reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání