HRŮZA - KATASTROFA
Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Hodnocení: |
průměrně:
3,1/5
|
Autor: |
ŠTĚNICE |
Vloženo: |
7. 1. 2016 |
Pobyt: |
říjen 2015 |
Přečteno: |
509x |
Recenze se líbila: |
471
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Katastrofa. Wellnes pobyt 28.10.-1.11.2015 mě odradil od dalšího cestování. Měli jsme totiž ŠTĚNICE NA POKOJI č. 203 - MÁM FOTODOKUMENTACI. Reklamuji pobyt již více než dva měsíce. Jednání pana majitele hotelu i paní provozní = naprostá ignorace. Dohledala jsem x dalších recencí, již z roku 2014, kde se lidé ptají na štípance na těle. Hotel je evidentně štěnicemi zamořený celý. Nikomu bych nepřála prožívat to, co já. Nervy v háji, štěnici vidím na každé zdi, nespím...... Představa, že jsem si je přivezla domů mě děsí.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Špína, smrad, ručníky (no spíše hadry na podlahu)....
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
jídlo vlažné, ale docela dobré....
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Wellnes = vířivka pro max 2 osoby, do které se jen tak nedostanete, jelikož je tam neustále plno, sauna, bazének se studenou a teplo vodou na nohy = nic víc
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,1/5)
JIŽ NIKDY VÍCE
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 180 z 338 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Nespokojený rekreant: Reklamace pobytu - 19. 1. 2016 18:57
Jestli uspějete s reklamací tak to bych pogratuloval...já jsem se o to pokoušel rok a výsledek NULA ... naprostá ignorance :-( Jinak zkušenost stejná, nikdy více! reagovat