Napsat recenzi

Hotel Antonie, Frýdlant v Čechách

Recenze hotelu Hotel Antonie (Česko - Liberecký kraj - Frýdlant)

Hodnocení:
průměrně: 5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 75x
Recenze se líbila: 366 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Vše perfektní.

Ubytování  průměrně (5/5)

Perfektní čistota, vše dokonale sladěné, vkusné.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Dokonalé, chutné, pestré. Vyšší ceny nápojů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,5/5)

Personál usměvavý, kromě tmavovlasé paní v bazénové recepci, která se tvářila otráveně a znuděně :-(. Hotelová recepce funguje pouze od cca od 8h do 21h, poté je hotel i restaurace zavřený, všude (kromě pokojů) vás sledují kamery :-(. V koupelně by dle mého názoru mohly být odličovací tampony a vatové tyčky. Chyběly také pantofle.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Upravené, vkusně řešené okolí celého hotelu.

Celkový dojem  průměrně (5/5)

Určitě se sem ještě vrátíme.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 2
z 2 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Další recenze hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání