Napsat recenzi

Není proč jezdit znovu

Recenze hotelu Hotel Morris **** (Česko - Liberecký kraj - Česká Lípa)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 137x
Recenze se líbila: 542 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Neodpovídá 4* hotelu. Nechtějí aby jste přijeli ještě jednou. Služby výrazně slabší, u předplaceného pobytu výběr z 5 levných jídel, který nejde změnit ani doplatit rozdíl. Podobně snídaně. Některé welness služby vysloveně strašné prostředí. Neomítnutá úzká chodba s vzduchovodem. Často cestujeme a máme s čím porovnávat.

Ubytování  průměrně (4,4/5)

slušné, chybí bidet

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

neodpovídá 4 * hotelu spíše jako penision

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

personál profesionální, služby slabší, některé welness příšerné

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

střed města

Celkový dojem  průměrně (4/5)

uspokojivý, ale nechtějí, aby jste se vraceli

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 13
z 17 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání