Návrat do roku 1987
Recenze hotelu Star Hotels Benecko *** (Česko - Liberecký kraj - Benecko)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | h-cz |
Vloženo: | 9. 3. 2016 |
Pobyt: | březen 2016 |
Přečteno: | 157x |
Recenze se líbila: | 444 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Hotel, do kterého asi tak od roku 1987 nikdo neinvestoval a kde se personál chová hůř, než v RaJ za doby Husáka.
Ubytování
postele z "tří-polštářových" matrací, takže se ráno probudíte totálně zlámaní. Polorozpadlá koupelnička. Uvolněné zásuvky u dětské postele. Na chodbách molytanový křesla, napuštěný špínou, popelem a prachem z posledních třiceti let. Pod nábytkem nezameteno, neuklizeno.
Baby friendly hotel, prý. Ostré hrany, vypínače a umyvadlo příliš vysoko, polorozbité zásuvky -- nechápu.
Strava a stravování
Jídlo jak ze školní jídelny za dob komunismu. Servírka nemá jídelní/nápojový lístek (máme jeden a ten je pro kuchyň). Veškerou evidenci objednávek si vedou sami v systému a když pak má člověk při odjezdu platit, tak se hodně diví, co mu tam všechno namarkovali.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení žádné. Kulečníkový stůl bez koulí je jediné vybavení, které jsme v hotelu nalezli.
Personál je to nejstrašnější, co jsem kdy zažil.
"dobrý den, můžu prosím pivo" - "to teda nemůžete, narážíme sud"
"mohla byste nám prosím zapnout kávovar" "je asi zapnutej, ne, když jsem si z něj teď dělala kávu... a jak mám jako vědět, že v kuchyni vypnuli prodlužovačku"
po prvním dni pobytu byl personál líný roznášet jídlo a tak nás nahnal k výdejnímu okýnku.
asertivita vůči dětem (baby friendly hotel) nulová.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
docela fajn. K Kejnosu 3-5 minut pěšky, nad hotelem poma, dětská část ale cca 3km do kopce, jinak, než autem nedostupná.
Okolí hotelu
parkoviště, zanedbané hřiště, potůček a přes něj pár prken místo mostu. co dodat.
Celkový dojem
nechápu, proč by do tohoto hotelu kdo chtěl jet. Nevěříte-li mé recenzi, zkuste nějakou jinou, ale vážně vás varuju, pokud se něco zásadně nezmění (a chtělo by to tak na 5 měsíců zavřít a provést kompletní rekonstrukci a výměnu personálu), nejezdit!!!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 50 z 63 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Daniela Růžičková - Hotel Star a hotel Orion: Hotel Orion - Lyžařský pobyt Sokol Hanspaulka - 8. 4. 2016 21:01
Dobrý den, je mi líto, že jste nebyl spokojen, ale to jste nebyl po celou dobu svého pobytu. Důležité ale je, že píšete recenzi na hotel Star a přitom jste byl ubytován na hotelu Orion. Nebyl jste spokojen s ubytování, ale jel jste na pobyt pro děti od Sokolu za ceny lyžařského výcviku, nemůžete tedy čekat luxusní ubytování. To by také stálo jiné peníze. Kulečníkové koule jsou za poplatek k vyzvednutí u obsluhy restaurace. Jídlo jste si brali u okénka na popud Vaší vedoucí zájezdu, nikoliv obsluhy restaurace. Tento způsob chtěla vedoucí zájezdu proto, aby jste si každý mohl říci kolik jídla chcete. S jídlem byli všichni hosté spokojení, několikrát jsem se o tom osobně přesvědčila. Vedení evidence v kase je běžná praxe, brzy bude i povinná, nikdo Vás nenutí platit až na konci pobyty, mohl jste platit útratu každý večer. Ono po týdnu si těžko pamatujete co jste měl který den za pití k obědu a večeři, ale pokud se Vám něco nezdálo, mohl jste přijít, ukázala bych Vám to v systému přímo po dnech, v kolik hodin co bylo na Váš pokoj markováno. Dětský vlek je přímo za hotelem, to že na něm letos nebyl sníh bohužel neovlivníme. Jediné s čím musím souhlasit, je protivná servírka, ale tu už u nás nenajdete. Nechápete proč by do tohoto hotelu někdo jezdil? Proč tedy Vaše skupina je u nás ubytována 2x ročně již několik let po sobě? Odpovím Vám, nízká cena, slevy na permanentky a společenské prostory k využití. Pokud by jsme celý hotel rekonstruovali, tak cena byla dvakrát taková a to by se Vám také nelíbilo. O spokojenosti Vaší skupiny jsem se přesvědčila tím, že si rezervovali další dva termíny na příští rok. Hezký den, Daniela Růžičková, provozovatelka hotelu. reagovat