Martin L.
Recenze hotelu Hotel Tři Růže *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
4,5/5
|
Autor: |
Martin L. |
Vloženo: |
26. 9. 2020 |
Pobyt: |
září 2020 |
Přečteno: |
32x |
Recenze se líbila: |
236
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Krásný hotel, má své kouzlo.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Pěkně zařízený pokoj, pohodlná postel, koupelna neměla chybu, prostorný spr. kout.
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Kuchařovi není co vytknout, snídaně formou bufetu, tříchodová večeře výborná, jídla bylo až moc :)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,4/5)
Hotel má svou finskou saunu, dostali jsme poukazy do bazénu, možnost využít služeb maséra. Personál na úrovni.
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Z hotelu je to kousek do centra i ven do přírody, proto jsme si ho vybrali
Celkový dojem
průměrně
(4,5/5)
Byli jsme tu spokojeni, rádi se sem vrátíme.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 7 z 8 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.