špatné
Recenze hotelu Hotel Sněžka (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Klára Jandáková s přítelem |
Vloženo: |
24. 10. 2014 |
Pobyt: |
srpen 2014 |
Přečteno: |
325x |
Recenze se líbila: |
524
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
nedoporučujeme, Lhalo se nám,ale to jsme zjistili pozdě
Ubytování
průměrně
(4,4/5)
dostali jsme pokoj ve sklepě, proti parkovišti a jiný nebyl ani slevu jsme nedostali
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Luxsus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,4/5)
Vybavení nic moc, neměli jsme deklarovaný minibar, nedostali jsme župany, recepční byla nepříjemná,číšník vypadal, že by potřeboval kolečkové brusle, aby stíhal kapal z něj pot no děs
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4,3/5)
nebyly
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
řvoucí kozy a ovce a smrad z popelnic hrůza
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
katastrofa za ty peníze
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 15 z 18 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.