Napsat recenzi

Luboš Rolinc

Recenze hotelu Hotel Sněžka (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2019
Přečteno: 152x
Recenze se líbila: 301 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Po červencové dovolené v tomto hotelu s těmi nejlepšími dojmy a zkušenostmi jsme bez váhání objednali vánoční pobyt 22.-26.2019 . Již po první večeři po ochutnání „polévek“ zjišťujeme, že něco je jinak. S názvem Genius jídlo přišla změna v podobě jídel virtuální kuchařky, které jsou bez chuti a připomínají žlučníkovou dietu. Přesto, že v domácí kuchyni používáme sůl v naprosto minimální míře, byl hovězí vývar pouze ochucenou vodou bez chuti hovězího vývaru, totéž je možné konstatovat o rajské polévce, která má chuť (spíše nechuť avokáda nebo něčeho jiného) a tomu žádný sebehonosnější název nepomůže. V červenci zde bylo opravdu Genius jídlo a tento název se nepoužíval. U všech jídel bylo znát, že je kuchař vaří srdcem a rád. Nyní kuchyně nevaří od srdce, ale na základě rozhodnutí někoho, kdo chce být za každou cenu „světový“. Experimentuje se na úkor místních surovin a kuchyně, pro kterou sem spousta hostů jezdí, včetně nás. Náhražky z avokáda nebo kešu oříšků, které jsou asi nově objevenou místní surovinou, nějak do jídelníčku nezapadají. Už vůbec nechápu, proč si někdo nechá jídlo stylizovat nějakou kuchařkou z druhého konce zeměkoule, která nemá ani ponětí o místních zvyklostech a chutích. Vrcholem byla štědrovečerní večeře. Rybí polévka byla jakousi téměř kaší z bramborami a zeleninou, ve které byly posazeny dva knedlíky (snad karlovarské), to vše bez chuti a nemožností rozpoznat o co se jedná (chuť rybího vývaru žádná a bramboračky také žádná – co to prosím Vás bylo?). Smažený kapr byl rovněž bez chuti a příloha k němu byla parodie na bramborový salát, který dnes bez nadsázky dostanu v téměř jakékoliv hospodě té nejnižší kategorie v mnohem vyšší kvalitě. Skutečnost, že se spousta tohoto kulinářského skvostu odnášela zpět do kuchyně svědčí o objektivitě mého pohledu na současný stav kuchyně. Budiž Vám ke cti, že alespoň některá jídla připomínala předchozí kvalitní kuchyni a všechny ostatní služby zůstaly na vysoké úrovni včetně profesionální obsluhy, která přes veškerou snahu nemůže nahradit nepovedený kulinářský experiment. Moje rodina a především já jsme byli uvedenou změnou velmi zklamáni. Nekritické opájení se „biopotravinami a zdravou výživou“ je ve svém důsledku kontraproduktivní. Do Vašeho hotelu se opět rádi vrátíme až se přestane experimentovat na úkor hostů a bez alternativy vnucovat strava, která někomu možná vyhovuje, ale naprosto se nehodí do místního prostředí, které většina hostů vyhledává.

Ubytování  průměrně (4,4/5)

Velmi kvalitní spánek na kvalitních matracích.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Jediné, ale podstatné mínus tohoto hotelu. Od poslední návštěvy tohoto hotelu nastala nepochopitelná změna v kvalitě jídla. Před tím zde byla velmi kvalitní kvalitní kuchyně. Co jídlo to perla. Nyní to již říci nelze.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,4/5)

Personál profesionální, vstřícný , ochotný a velmi příjemný.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,3/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Vynikající nebýt toho kulinářského zklamání.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 15
z 18 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání