Hotel NICO
Recenze hotelu Hotel Nico (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Hochma1 |
Vloženo: |
8. 8. 2019 |
Pobyt: |
srpen 2019 |
Přečteno: |
47x |
Recenze se líbila: |
310
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel odpovídal ceně. Splnil naše očekávání = retro ubytování.
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Pokoj maličký, vybavení historické. Koupelka dostačující - umyvadlo + sprcha + WC.
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Snídaně formou švédského stolu, výběr stále stejný (3druhy salámu, 1-2 druhy sýra), bez teplého párku nebo klobásy, bez vajíček v jakékoliv podobě. Čaj jednotný z ohřívače, káva chuť jako melta. Večeře jednotná bez možnosti výběru.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
TV historická CRT + DVBT - nakonec se podařilo i resuscitovat (a to prý jsme měli nejlepší pokoj).
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Retro ubytování.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 3 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.