Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Hotel Lesana *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2019
Přečteno: 532x
Recenze se líbila: 311 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Ráda bych svou recenzi rozdělila na dva pohledy. Začnu tím lepším. To je personál tohoto hotelu. Usměvavý, nápomocný, bez nejmenší výtky. Pak také kuchyně tohoto hotelu byla uspokojující, kdy na snídani i na večeři bylo vždy co vybrat a jídlo bylo chutné :)

Ten horší a bohužel ten, co nám znepříjemnil celý pobyt byl ten, že hotel je určený VYLOŽENĚ PRO RODINY S DĚTMI výrazně mladšími, než tři roky. Tyto děti od brzkého rána kníkají a řvou na celý hotel, což vás nenechá vyspat. (v této chvíli musím ocenit personál, který je vybaven špunty do uší). Tak jim poděkujete za budíček a jdete na snídani. Tam bohužel všudypřítomný řev pokračuje, což zážitky z jídla celkem kazí. Bohužel je to také tím, že v restauraci tohoto hotelu se nachází hned dva dětské koutky, na každém rohu jeden, hluk je tedy jako stereo :).

Poté, po celodenním výletě, kdy navštívíte welness a chcete si odpočinout, se situace nemění, klid není ani v bazénu a stejná situace pokračuje i přes večeři. O nějakém klidu a odpočinku tedy nemůže být řeč. Bohužel tento názor byl hodně vidět i ve výrazech tváří lidí, kteří s námi sdíleli stejný pobyt a kteří si přijeli odpočinout.

RÁDA BYCH TEDY TOUTO RECENZÍ UPOZORNILA TY, KTEŘÍ BY SI RÁDI ODDYCHLI A UŽILI SI WELNESS POBYT NĚKDE V KLIDU, POŘÁDNĚ SI ROZMYSLETE, KAM POJEDETE.

Naopak pro rodiny s maličkými dětmi je tento hotel ideální.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

- pokoj, kde nelze regulovat topení, věci vám neuschnou

- malé okno, i při rozsvícení světla byl v pokoji poměrně v přítmí

- špatné odvětrání

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

+ kuchyně

+ rozmanitá jídla, teplý i studený bufet, sladké i slané

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

+ personál vstřícný

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Bohužel celkový dojem nic moc. Přijely jsme si odpočinout, což se moc nepovedlo. V Hotelu byl klid jen když malé děti usnuly a panoval jen do té doby, než se probudily. Celý pobyt jsme si připadaly, jakože bydlíme v mateřské školce a nejhezčí chvíle byly ty, které jsme strávily mimo hotel.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 33 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ivana: Jé... - 15. 11. 2019 22:11

To je smůla. My už vybíráme hotely, kde děti nad 16 let. Chápu Vás.... :)) reagovat

MM: rezistentni matky - 16. 11. 2019 5:24

Nejhorsi je zaplatit drahou zahranicni dovolenou a cirkus zjsou hotely jen acne v letadle-start a pristani je omluvitelne.Deti do 2 let jsou zdarma na kline matky a dite krici fistuli temer cely let.Kdyz neni dite nemocne nemelo by Plakat.220 lidi v letadle se neodvazi poprosit vytetovane rodice o zmenu neunosne situace.Pak mate pokracovani jak zde vyse uvedeno cely vas volny cas.Proto pro dospele hotely extra,ale my jsme jezdili vzdy s rodici vsude,tohle bylo nemyslitelne.Totiz to nedelaji pro dite,ktere ani nevi kde je zda u rybnika nebo na Bali reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání