Napsat recenzi

Stížnost

Recenze hotelu Hotel Astra *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2021
Přečteno: 78x
Recenze se líbila: 165 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Za celou dobu pobytu v pokoje nebylo uklizeno. Poprosili jsme paní přijít za hodinu, ale nakonec ona u nás se nezastavila.

Měli jsme polopenze. K večeře si nedali nic k pití. Proto že, když chceš něco tak musíš za to platit .

Výběr jídla byl špatný.

Hotel se zavírá 0 22:00, takže když chceš ven po 22:00, nebo něco v autě, nebo nakonec jsi někde byl dlouho na výletě, tak k hotelu se nedostaneš, proto že dveře jsou uzavřené. Nikde ještě tak nebylo.

V hotelu od rána je strašný hluk, tak se moc nevyspala.

Ubytování  průměrně (4,4/5)

Docela starý nábytek. Nic moc

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Výběr jídla špatný

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Nic moc

Okolí hotelu  průměrně (4,9/5)

Super

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

Po druhé zde bych se nezastavila

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 10 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání