Napsat recenzi

hotel? Omyl! Levná ubytovna

Recenze hotelu Hotel Aquapark Špindl *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 538x
Recenze se líbila: 527 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkový dojem je špinavý, vnější stěny budovy obsypané pavouky. Nevím, proč je toto ubytování nazváno jako hotel, jde o několik ubytoven se samostatnými vchody. Restaurace je kus vzdálená, takže když prší, sejde se hned několik nepříjemných okolností dohromady: nedá se jít pod střechou (tedy z části se dá, procházíte ovšem pavučinami), nemají na střechách okapy, procházíte tedy vodopády padajícími ze střech, a taky nemají odvod povrchové vody do kanálu, musíte tedy proběhnout několika potoky tekoucími po silnici.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

V posteli byly cizí dlouhé vlasy - ty jsem objevila jakmile jsem upravovala dcerce přistýlku. Prostěradla i ručníky asi pamatují komunismus - okraje otrhané, na přistýlce se prostěradlo nedalo dobře zastrčit (ano, zkoušela jsem to, těžko bych to mohla chtít od personálu), takže dcerka se pravidelně probouzela na holém rozkládacím křesle, prostěradlo zmuchlané vedle sebe. Do koupelny jsme se dva najednou nevešli, jen vyhnout se tam dítěti je složité, jak je to malinké.

Přímo u vchodu do ubytovny je lavička a velde popelník. Projít dovnitř znamená projít kouřovou clonou. Pokoj umístěný přímo nad vchodem znamená, že si prostě nevyvětráte. Když dcerky usínaly, tekly znich potůčky potu - hold 4 lidi v malém pokojíčku, kde se nedá vyvětrat.

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

Snídaně docela ušly, ale kde je kousek celozrnného chleba nebo grahamové rohlíky, nebo jakékoliv jiné celozrnné pečivo?

Večeře formou bufetu znamená výběr ze 3 hotových jídel, no prostě žádná sláva.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Nevrlá recepční hned při příjezdu - možná jsem ji z něčeho vyrušila, nikdo krom mě tam nebyl. Vzala si ode mě občanky dospělých a pasy dětí a řekla, ať přijdu za hodinu. Tak jsem ji trochu usadila tím, že bez dokladů neodejdu. Nuž, přivítání nic moc.

Úklid pokoje - o cizích vlasech v posleti jsem již psala. Nerespektují cedulku na dveřích "nerušit" a stejně vám vlezou na pokoj.

Zaměstnanci "hotelu" jsou nejčastějšími návštěvníky popelníků u vchodů do ubytoven.

Personálu v restauraci bych ale nerada křivdila - milí a snaží se, obsluha příjemná.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Příroda je samozřejmě krásná, úžasná, tak jak to dovede právě jen příroda :-) Areál je ale v okolí budov špinavý, a jak jsem už psala, jeden pavouk vedle druhého.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Mizérie. Možná jsme nároční, ale když jedu na dovolenou, tak chci, aby "nerušit" znamenalo nerušit, abych mohla dýchat čerstvý vzduch (ostatně co jiného bych měla čekat, když jedu do Krkonoš), abych se mohla suchou nohou dostavit k snídani a večeři.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 23 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání