Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Hotel Aqua Park Špindlerův Mlýn (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: září 2015
Přečteno: 364x
Recenze se líbila: 490 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkový dojem je zklamání. Hotel se velmi dobře prezentuje, ale výsledek je ve všech směrech polovičatý od personálu, ubytování, stravy nebo aquaparku. Jako by nechtěli, aby se u nich host cítil dobře, dobře se najedl, zabavil se, byl spokojený a přijel znovu.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Samotný koncept hotelu v podobě oddělených ubytoven, restaurace, recepce a aquaparku je dost nešťastný. Kamkoli jdete, jdete venkem a musíte se oblékat, obouvat.

Pokoj samotný působí na první pohled dobře a je prostorný. Zklamání přijde, když se začnete zabydlovat a zjistíte, že jediná skříňka s dveřmi je ta s ledničkou. Dvě velké skříně mají prakticky jen věšáky a žádné police na oblečení, nemají ani dveře. Odkládacích ploch je na pokoj pro až 4 osoby velmi málo a dojde vám to hned na začátku. Dětskou postýlku sice hotel má, ale není v ní matrace, takže si musíte dovézt vlastní.

Koupelna je vcelku prostorná, proto zamrzí velmi malý sprchový kout, kde bylo prokopnuté sklo v jedné části dveří a nic nebylo pevně připevněno, jak polička na mýdlo tak držák na sprchu. Pokus o osprchování byl tak spíše artistickým číslem. Prkénko u záchodu nemělo správnou velikost vůči míse, nedrželo ani ve svislé poloze. Odpad od umyvadla protékal, což údržbář opravil. Ventilátor byl spojen s hlavním světlem v podobě bodových žárovek, které produkovaly dost tepla. Odvětrat koupelnu, aby v ní zároveň nebylo vedro nebylo možné.

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

Strava byla ve formě, kvalitě a úrovni zpracování spíš na úrovni levného bufetu. Jídlo bylo převážně těžké, smažené, dost na bázi polotovarů jako v případě ovocných knedlíků, smaženého květáku, bramborové kaše z prášku nebo "Big burgeru" což měl být hovězí zážitek, ale byl to pouze bufetový burgr z krabičky, kde se v mikrovlnce ohřálo maso a vrátilo zpátky ke studenému zbytku. Celkový dojem nic moc. Nad dveřmi sice visel nápis "Restaurace", ale spíš tam mělo stát "Jídelna" nebo "Bufet". Tak totiž výsledné jídlo působilo, jako levná jídelna na rohu, kam zajdete, když je třeba se rychle a levně najíst bez zkoumání obsahu.

Jinak u hotelu v podobné cenové kategorii jsem se zatím u snídaně nesetkal s krájeným gothajem nebo turistou. Šunka byla průměrná, spíš takový nářez, pouze jednou byla vcelku kvalitní. Obecně bylo jídlo velmi jednotvárné.

Hotelový "bar" dle informací na internetu zavírá ve 23:00. Nás personál ve 20:50 odbyl s tím, že již mají zavřenou kasu a máme jít vedle do sousedního hotelu. Tak jsme šli, za platící hosty tam byli rádi a mile nás pán obsloužil.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Hotel stojí na dvou devizách. Na lanovce na Medvědín vzdálené jen 100 metrů od hotelů, což je plus v zimní sezoně. Dále pak na aquaparku. Aquapark byl opět na první pohled dobrý, dostatek atrakcí a zón na zabavení i dětí na dvě hodiny i déle bez problémů. Přítomné bylo i občerstvení lákající na teplé jídlo, pití a nanuky.

Bohužel první nevýhodou byla studená voda. Nejvíce studená bohužel v dětském bazénu, kde dítě po 5 minutách drkotalo zuby. Velký bazén byl o něco lepší, ale i tak jste do 20 minut skončili ve vířivce. Tam se dalo tak nějak ohřát, ale i té chyběly nějaké 3°C do ideálního stavu, nebo spíše do běžného stavu. Vzduch v prostorách bazénu byl vcelku teplý a po oschnutí nebyla zima.

Bohužel další nevýhodou byla zima v prostorách sprch a šaten. A to zima velmi nepříjemná, jelikož tyto prostory nebyly nijak dveřmi odděleny od vstupní haly, kde personál prakticky neustále nechával otevřená dveře ven. Jít tak s dítětem do sprch a převléknout se byl tak spíše souboj s prochladnutím než důstojné osprchování, osušení a převlečení. Dítě cvakalo zuby i když šlo hned do županu.

A opět bohužel zmiňované občerstvení sice lákalo na jídlo, ale ze 6 dnů plných 5 dnů nevařilo. Navíc aquapark byl sice otevřen od 13:00, ale občerstvení bylo dostupné až od 14:30. Prostě vám neprodali ani ten nanuk.

Pokud by dotáhli nedostatky, byl by to vcelku fajn prvek na dny, kdy je mizerné počasí. Takto ovšem opět zklamání.

Personál hotelu opět polovičatý. Někteří byli ochotní, milí a usměvaví. Na jiných byl naopak vidět nezájem a že je jejich práce vysloveně nebaví.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Celkový dojem? Zklamání postupně z ubytování, z jídla i z toho aquaparku. Cena za pobyt je zjevně spojena pouze se oblastí Špindlerova mlýna, jinak si za podobné peníze nedokážu poskytované služby vysvětlit. Nebyly jsme v Krkonoších prvně a tohle je poprvé, co jsme odjeli zklamáni. Nic ve mě nebudilo alespoň náznak dojmu, že chtějí, aby se jejich host do hotelu opět vrátil. Spíše doufají, že někoho uloví, na pěkné obrázky. Rozhodně se do hotelu již nevrátíme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 13
z 17 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání