Arogance nejvyššího kalibru
Recenze hotelu Harmony Hotel **** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Sandra |
Vloženo: |
28. 1. 2018 |
Pobyt: |
listopad 2017 |
Přečteno: |
157x |
Recenze se líbila: |
411
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
K Němcům se personál choval na pohled vstřícně (kvůli dýškám předpokládám), ovšem ve chvíli, kdy odešli na pokoj, nechcete slyšet, co o si o nich povídali. Pokud jde o nás, dávali nám najevo, že jsme něco jako "podřadná rasa". Litujeme peněz, které jsme tam utratili.
Ubytování
průměrně
(3/5)
Pokoje odpovídají spíše ***standardu.
Strava a stravování
průměrně
(3,2/5)
Těžko stravitelná jídla
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,8/5)
Služby a personál raději komentáře.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3/5)
V Harrachově je to lepší.
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Kde nic tu nic, neudržované silnice.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Raději bez komentáře
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 3 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.