Hotel Harmony
Recenze hotelu Harmony Club Hotel **** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
Dagmar Černá |
Vloženo: |
27. 10. 2023 |
Pobyt: |
říjen 2023 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
85
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Naprosto dokonalé předčilo naše očekávání.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Super
Strava a stravování
průměrně
(3,1/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Super
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
Moc děkujeme za velmi příjemný pobyt ve vašem krásném hotelu v nádherném prostředí Krkonoš. Naše nadšení bylo nejen z úžasného wellnes a saunového světa, ale především z nadstandardní kuchyně a milého personálu. A nesmíme zapomenout na profesionální a hlavně lidské a milé jednání na recepci, tím zdravíme Adama Řeháka. Určitě se někdy vrátíme. Dáša a Patrik
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 3 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.