Absolutní zklamání.....
Recenze hotelu Alpský Hotel *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
k.a.m. |
Vloženo: |
25. 11. 2016 |
Pobyt: |
listopad 2016 |
Přečteno: |
296x |
Recenze se líbila: |
495
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Neni hotel, jako hotel. Není wellnes jako wellnes...
Opravdu obrovské sklamaní... Velmi jsme se těšili na odpočinkový viken, plny wellnes... Bohužel jsme přijeli, dostali jsme pokoj, kde jedna postel byla na jedné straně místnost a druhá na druhé.. Na recepci nam vyhověli a pokoj vyměnili... Ale... Vrzajici postele, PODLAHY , to je opravdu nepříjemné. A do toho slyšíte každé slovo z vedlejšího pokoje.. Opravdu ne, toto místo uz nikdy nenavštívíme.. Virivka špinavá a funkci jen, kdyz se ji chce... Z tří dnů, druhý den odjezd domu... :(
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Vrzající podlaha,
Papírové zdi...
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
No, poradny chlap se moc nenají...
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Slečna na recepci perfektní, jinak válející se servirka po stolu... Nic moc.
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Bohužel nikdy nikomu nedoporučíme...
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 9 z 13 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.