Hodnocení
Recenze hotelu Hotel Horizont **** (Česko - Královéhradecký kraj - Pec pod Sněžkou)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Josef Prudký |
Vloženo: | 2. 11. 2021 |
Pobyt: | říjen 2021 |
Přečteno: | 104x |
Recenze se líbila: | 175 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Wellness je na tak velký hotel se 4 hvězdičkami a počet klientů moc malý. Navíc chybí řízení jeho využití. Každý si dělá co chce. Dostat se do sauny je problém, dostat se do vířivky je problém, dostat se k jedné dráze kuželek je problém, dostat se k jednomu "ping-pong" stolu je problém, atd. Přitom by stačilo užívání těchto stanovišť omezit časovým užitím. Recepční ve wellness centru by vydávala klíče například na hodinu pobytu. Pak by možná vyšlo wellness na většinu zájemců. Takto je wellness jen pro otrlé a známé, nebo kdo přijde dřív, ten dřív mele. Klíče od sauny jsou vydávány i mimo hlavní stanoviště (dolní bar u squash arény), nebo předávány u bazénu jiným osobám. Pak se stane, že je sauna obsazená a vy čekáte a čekáte, až se nedočkáte. Nikdo to nekontroluje. Co se týče stravy, tak byla bohatá, ale opakovala se stejná skladba každý den. Pochvalu si zaslouží mládenci v baru v 18. patře. Byli skvělí, milí a smekám klobouk před jejich profesionalitou. Na vstupní recepci milí lidé. Vše poradili, odpověděli na otázky. Čistota hotelu na vysoké úrovni. Obsluha milá (výjimkou nevrlá servírka) a čistotná. Mladí lidé v obsluze byli boží. Pokoj pro dvě osoby je moc malý, ale dá se v něm přežít. Vybavení bych vylepšil o talířek, hrníček na kávu, malou lednici, a základní příbor. Na WC bych uvítal nějakou "WC kuličku". Televizní signál se často blokoval. Chtělo by to vylepšit televizní příjem (možností je více). Wifi fungovala bez závad. Parkování vozidla u hotelu ke vší spokojenosti. Celkově hodnotím hotel víc než dobře. Co mě zarazilo, že zaplatíte za hotel, což není na 4 hvězdy málo, ale pak vám je oznámeno, že za parkování zaplatíte za každý den 100 Kč,- a poplatek pro město za dýchání ekologického vzduchu dalších 20,- Kč za den. Toto mohlo být uvedeno již v ceně. A buď si to člověk koupí, nebo nekoupí. Proč pořád nějaké skryté doplatky. Takže ceny jako 4 hvězdy, ale zbytek tak za tři hvězdy.
Ubytování
Pro dvě osoby malý pokoj. Pořád jsme se o sebe otírali a byli jsme jeden druhému překážkou. Dvě velké cestovní tašky nemáte kam dát. Televize na pokoji přijatelná, ale signál se často ztrácí. Na pokoji chyběli talířek, příbor, hrníček na čaj - prostě chyběla základní výbava.
Strava a stravování
Strava množstvím bohatá, pestrá, chutná, ale každý den stejný výběr. Chtělo by to za dobu 5 dnů aspoň dva krát obměnit.
Vybavení, služby a personál hotelu
Hotelové parkoviště zpoplatněno vedlejším příplatkem, o kterém se dozvíte až na recepci. Wellness malý pro celkový počet klientů na hotelu. Nestačí pro uspokojení ani třetiny klientů. Měl by hotel do budoucna trošku zapřemýšlet a vytvořit systém pro dostupný pro všechny klienty. Podrobnosti jsem napsal v úvodu. Služby pestré, ale opět jen pro pár lidí. Personál hotelu čistotný, příjemný, milý, na profesionální úrovní. Baristé skvělí, vysoká profesionalita a úslužnost. Všechna čest pro ně.
Okolí hotelu
Čisté, příjemné. Mnoho informací. Parkoviště dostačující.
Celkový dojem
Dobrý.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 17 z 19 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »