nic moc
Recenze hotelu Hotel Panský Dům **** (Česko - Královéhradecký kraj - Kostelec nad Orlicí)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
miu |
Vloženo: |
28. 8. 2015 |
Pobyt: |
červenec 2015 |
Přečteno: |
364x |
Recenze se líbila: |
621
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
První dojem dobrý,recepční příjemná.
Ubytování
průměrně
(2,8/5)
Pokoj docela čistý. Povlečení vonělo a bylo čistý,jen postele byli jako na nějaký ubytovny. Toalety a koupelna katastrofa -tam by měla uklízečka trošku víc přitlačit. Sprchovala jsem se v papučích a hlavně ať se o nic neotřu.
Strava a stravování
průměrně
(3,2/5)
Nejlepší byla snídaně. čerstvé pečivo ,zelenina,salámy.. Tu nebylo co pokazit. Obědy a večeře žádná sláva. Na obsluhu jsem vždy čekali 10 minut. Obrus na každém stolu špinavý,dekorace zaprášené .
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,5/5)
Personál milí, pivní koupel úžasná,masáž byla dobrá. Do infra sauny by jsem už nešla - špína všude. Když jsem šla na toaletu skoro jsem se pozvracela. Vířivka plná masných fleků.
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Zámecký park nádherný.
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Už nikdy nepříjdeme.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 4 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
firma MsM: komunikace - vystavení faktury - 20. 1. 2017 11:25
Již dva měsíce se snažíme získat od hotelu fakturu za zakoupený voucher a stále se nám to nedaří. Hotel nekomunikuje, nereaguje ani na výzvy Slevomatu. Vzhledem k tomuto, nedoporučujeme reagovat