Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Hotel Prostřední Mlýn *** (Česko - Královéhradecký kraj - Jičín)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 404x
Recenze se líbila: 526 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pobyt jsme si zakoupili na slevovém portálu a na základě popisu hotelu, fotogalerie a nabízených služeb jsme se na dovolenou velice těšili. Bohužel už při ubytování naše nadšení opadlo - servírka/recepční od pohledu nepříjemná, svou prací zoufale znuděná (bohužel pro ni jsem práci recepční vykonávala a tudíž vím, že je možné se na lidi usmát a chovat se mile, i když vám třeba zrovna moc do skoku není). Poté, co jsme vyplnili po nás požadované údaje, jsem slečně ještě připomněla, že jsem vegetariánka - už při rezervaci ubytování jsem se s pánem, u kterého jsem rezervaci prováděla, domlouvala na tom, že bych potřebovala bezmasé večeře. Pán mě ujistil, že to určitě nebude problém a že se mám domluvit na místě. Ovšem slečna recepční/servírka se ani trochu netvářila, že by to neměl být problém, naopak se zamračila ještě třikrát víc a dávala mi zřetelně najevo, jak jsou mé požadavky nemístné a jak to všechno zásadně komplikuje. Při podávání dvouchodové večere (polévka + hlavní chod) slečna postavila polévku pouze před přítele se zdůvodněním, že bezmasou polévku nemají, "jelikož kuchař není kouzelník" - to jsem ani netušila, že jsem kouzelnice, když si už deset let vařím bezmasé nejen polévky, ale i hlavní jídla.) Díky bohu jsem se dočkala aspoň bezmasého hlavního chodu. Další den přišel jackpot, dostala jsem doopravdy to, za co jsem si zaplatila, tzn. polévku i hlavní jídlo, při třetí a poslední večeři jsem však opět měla smůlu, polévku opět dostal jen přítel - na mě se už slečna ani nepodívala. Natož aby se třeba omluvila. Nebo aspoň zopakovala, že kuchař není kouzelník...

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Zlomené rošty v posteli. Pavučiny. Toaletní papír jsme si museli koupit sami. Papírové stěny - pokud bude v některém z okolních pokojů bydlet pán se silným kašlem, tak jako v našem případě, smiřte se s tím, že se nevyspíte.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Katastrofální hlavně snídaňový bufet. Teplá část naprosto chyběla, žádné párky, žádná vajíčka, tři dny stále stejný sýr a salám. Absence zeleniny, absence ovoce. Polévka mastná, večeře "jalové." Restaurace kýčovitě vybavená, plná pavučin a "dekorací," ze kterých se prach neutíral už nějaký ten pátek.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Pokoj zařízen standardně. TV, sprcha s teplou vodou. Polámané rošty v postelích, pavučiny. Při procházce po okolí hotelu se připravte na mrtvou myš v bazénu. Budete ji potkávat zřejmě po celou dobu vaší dovolené, tak jako my. Servírka/recepční nepříjemná, povýšená, arogantní.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Na samotě u lesa. Kdyby bylo okolí o trochu udržovanější, tzn. posekaná tráva apod., nebylo by co vytknout. Tedy až na tu výše zmíněnou mrtvou myš v bazénu...

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Celkový dojem z dovolení díky bohu vylepšuje překrásná příroda a památky Českého ráje. Pokud se sem vydáte, vybavte se trpělivostí.

A možná i lahví něčeho ostřejšího.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 20
z 38 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání