Hotel Prostřední Mlýn
Recenze hotelu Hotel Prostřední Mlýn *** (Česko - Královéhradecký kraj - Jičín)
Hodnocení: |
průměrně:
3,2/5
|
Autor: |
Petra Jánová |
Vloženo: |
19. 12. 2013 |
Pobyt: |
srpen 2013 |
Přečteno: |
464x |
Recenze se líbila: |
576
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Do tohoto hotelu se vždy velice rádi vracíme, pro jeho klidné, domácí prostředí, vstřícný personál a skvělou kuchyni. Samozřejmě jsem četla předešlou recenzi, ale trochu nechápu. Asi klient nějakého slevového portálu...
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Starší, ale čisté vybavení.
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Domácí česká kuchyně. Porce dostatečné a cenově příznivé.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Skvělý, vstřícný personál.
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
Krásné klidné prostředí Českého ráje. Samota.
Celkový dojem
průměrně
(3,2/5)
Velice jsme si užili dovolenou a těšíme se na příští rok. Již máme objednaný termín.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 20 z 38 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Milena: Nechápu - 16. 7. 2014 7:46
"Asi klient nějakého slevového portálu..." To jsem úplně nepochopila...Komfort by měl být stejný jak pro zákazníky, kteří platí plnou cenu, tak pro klienty nějakých slevových portálů. Pokud hotel nedokáže oběma nabídnout stejně kvalitní služby, nestojí za nic a měl by se dobrovolně zavřít, než k tomu bude donucen okolnostmi (minimální návštěvností z toho důvodu, že "klienti nějakých slevových portálů" nebyli spokojeni a se svým názorem se svěřili i ostatním, čímž vytvořili hotelu negativní reklamu). reagovat