Napsat recenzi

Proč nejezdit do HOTELU VLADIMIR!

Recenze hotelu Hotel Vladimír *** (Česko - Královéhradecký kraj - Janské Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 4,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 594x
Recenze se líbila: 648 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Nikdy jsem nepsal negativní recenzi, ale musím. Hotel Vladimír, už nikdy! Majitel se stará jen o výběr poplatku městu a to je vše, co můžete očekávat. V nabídce má, samozřejmě saunu, víno, ale když přijedete,tak nic nefunguje, To, že by se o tom hostům zmínil, NE! Pan majitel mi potom, co si přečtl recenzi na pokoji, co jsem napsal,zavolal a všelijak se vymlouval.......... HOTEL VLADIMIR NE! Smrž Lubomír Velká Bíteš

Ubytování  průměrně (4,8/5)

Vrzající postele

Strava a stravování  průměrně (4,8/5)

supr

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,8/5)

ano

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,6/5)

ano

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Celkový dojem  průměrně (4,9/5)

Musíte se věnovat lidem

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 109
z 114 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

hotel Vladimir: odpověď - 10. 8. 2014 18:43

Dobrý den pane Smrž. Ano,lázeňské poplatky se u Nás platí tak jak nám ukládá zákon.Tuto informaci máte ostatně na voucheru a u akce napsanou.Myslím že jsem Vás tím nijak neotravoval a nezkazil Vám pobyt.Pokud ano,upřímně se omlouvám,nicméně když jsme spolu mluvili,říkal jste že je vše v naprostém pořádku.Víno je samozřejmě připravené v restauraci,tuto informaci jste měli také.Infrasaunu máme bohužel mimo provoz z důvodu špatné manipulace hostů.Omluvil jsem se Vám a nabídl míchané nápoje v restauraci,což jste přijali.Také jste říkal že infrasaunu nevyužíváte.Na nic jsem se nevymlouval,naopak vy jste řekl že to psal kolega-.).Nerad bych se tu rozepisoval v jakém stavu jste zanechal pokoj a koupelnu.Přeji vám vše dobré. Pavel Lodinský reagovat

Luboš: Re: odpověď - 11. 8. 2014 14:30

Měl by jste si ujasnit, s kým jste mluvil. S námi ale určitě NE! Jedinou větu za celý pobyt jste pronesl při našem příjezdu a to, že máme zaplatit poplatek. Jo, a ještě jednu." tady jsou vaše klíče" To Byla naše veškerá komunikace!!!! S pozdravem Smrž reagovat

Luboš: Ještě k pořádku - 11. 8. 2014 14:39

Nevím kolik promile máte při komunikaci s hosty, ale o žádném kolegovi,nebo míchaných nápojích nepadlo ani slovo. A ještě k pořádku, opouštěli jsme pokoj možná v lepším stavu, než jsme přijeli! Aby jsme si to vyjasnili, jednalo se o pokoje 201 a 204! Sbohem! SMRŽ reagovat

hotel Vladimír: Re: Ještě k pořádku - 11. 8. 2014 14:58

To jste mě pobavil.-). Myslel jsem že průměrný Čech umí číst, tudíž si informaci o poplatcích přečte na voucheru a u akce.Asi jsem se spletl,za to se Vám omlouvám a s velkou radostí zaplatím poplatky za Vás městu sám.Vám oněch 20,-Kč za osobu a noc vrátím. Pavel Lodinský reagovat

Luboš: Re: Re: Ještě k pořádku - 11. 8. 2014 16:43

Hold jsou mezi námi tací, co si nepřipustí chybu ani za nic. Je mi vás líto. Tímto pro nás Hotel Vladimír skončil a budu rád, když už o vás neuslyším. Škoda, nebýt vás, bylo by to v pohodě. Jo, a číst umím. Na víc už reagovat nebudu. Je to ztráta času. reagovat

Píďa68: Vztek nebo Co? - 7. 1. 2015 18:47

Jen by mě zajímalo, pane Luboš , zdali jste někdy byl spokojen s hotelem a popřípadě Kde? reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání