Napsat recenzi

UBYTOVÁNÍ JEN PRO OTRLÉ - UŽ NIKDY VÍCE

Recenze hotelu Hotel Orlice (Česko - Královéhradecký kraj - Deštné v Orlických horách)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 1 789x
Recenze se líbila: 476 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

S přítelkyní jsme měli zakoupen voucher na 4denní pobyt. 3.den jsme jeli domů. Než abychom někdy prožili ještě jednu takovouhle dovolenou, tak budeme radši nadosmrti doma.

Ubytování  průměrně (1,7/5)

Hotel starý, potřeboval by nutně rekonstrukci. Všude po hotelu jde cítit typický hospodský smrad, chodby zašlé, zatuchlé, všude fleky, staré kusy nábytku,sedaček. Po příchodu do pokoje jsme se zhrozili, co to má znamenat. Smrad v pokoji, postel vrzající, v pokoji několik motýlu a jiný hmyz. Záchod se sprchou odděleny umakartem, ve sprše plíseň, vše drží jen tak,tak pohromadě, aspoň, že záchod šel splachovat. Pokoje jsou strašně malé, nejsou zde téměř žádné skříně. Neumím si představit, kde lidé v zimě suší oblečení po lyžování. Toto bych rozhodně hotelem nenazýval, maximálně tak turistickou chatou a to doopravdy k přespání na jednu noc, rozhodně né na několika denní pobyt. Nicméně ubytování bylo půl bídy oproti stravování.

Strava a stravování  průměrně (2,5/5)

Jedním slovem - skandál. Veškeré jídlo probíhá v prostorech "voňavé" hospody. Abych to vzal popořadě. S přítelkyní jsme byli na dvou snídaních. Snídaně jsou od 8-10 (jak skvělý čas, když chcete jít ráno na túru a čekáte na snídaní,že? :) ). Snídaně většinou probíhají formou "Kdo dřív příjde, ten dřív bere." Probíhají formou švédského stolu. Jednoho. První snídaně byla "švédská". Nečekejte žádný luxus,ale dá se najíst, pokud příjdete první. Problém je v tom, že jakmile se nanosí věcí na švédský stůl, personál zázračně,jako mávnutím kouzelné hůlky, zmizí. Žádný dotaz, jestli je vše v pořádku, jestli je všeho dost. Do 10 se nikdo v hospodě ani neukáže. Samozřejmě vám u snídaně asistují místní štamgasti a 2 psi. 2.snídaně probíhala taky velice zajímavě. Za 5 minut osum jsme již seděli v hospodě, jako první. 8:05 se rozrazily dveře a kuchař a servírka teprve přišli s pečivem. Poté nás obsloužila a mohli jsme si vybrat mezi obložený talíř/hemenex/vajíčka na měkko. U mě vyhrál hemenex. Chyba. Donesli mi skvěle vypadající hemenex s poněkud silnou příchutí spáleniny a cigaretových špačku. Že by 200 let neměněný olej? Kdo ví.

Obědy jsme neměli - díky bohu.

No a večeře, ty byly nejzajímavější. Servírka vám každý večer řekne, že je jedno, co si vyberete, jelikož všechny obědy jsou podle ní skvělé. No jak které. Na výběr máte z jídel od oběda, které zbydou. První večer jsme měli oba moravského vrabce. Zelí super, maso super, knedlíky kupované. Ale najedli jsme se. Ovšem jako dezert (večeře totiž měly být 2-chodové) byl meloun. Ono kombinace zelí a melounu je vskutku zajímavá, nejen z hlediska chutí, ale i z hlediska pozdějších následků. Nicméně nám bylo vysvětleno, že je léto. Tak asi osvěžení nebo co. Druhá večeře byla naprostá tragédie. Dostal jsem bramborovou placku, která byla nepochybně zmraženým prefabrikátem, usmaženou dohněda jako deska a zlomenou napůl, naplněnou zelím a uzeným masem. Po celodenním hladování jsem to snědl. Nicméně přítelkyně dostala 3 borůvkové knedlíky, které by ani prase nesnědlo. Ty byly na 100% hluboce zmraženy a ještě k tomu špatně rozmraženy. Večeře hodná Diskobola. Při odnášení plného talíře borůvkových kamenů se nás servírka ani nezeptala, jestli je vše v pořádku. Asi každodenní rutina.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,9/5)

Chápu, že tento hotel byl na výsluní tak před 80 lety. Teď je to ale naprostá šílenost. Slečna/paní servírka byla hodná, vstřícná, nicméně o pohodlí ubytovaných se vůbec nestarala, bez sebemenšího zájmu. Pan provozní, nebo kdo ten pán v kraťasech s přitroublým úsměvem na tváři byl, sloužil asi jen jako živá loutka před zloději. Ikdyž,co by asi kradli.

Při příjezdu jsme marně hledali recepci, tak jak to v hotelech bývá. Nakonec jsme našli pouze bar v hospodě, který supluje funkci recepce.

Při odjezdu o den dříve jsme byli vrátit klíče. Nikdo se ani jedinou větou nezeptal, jestli jsme s něčím nebyli spokojení nebo co se stalo. Prostě jen suše řečené "naschle".

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Nádherné. Příroda okolo je překrásná a Orlické hory stojí za návštěvu.

Celkový dojem  průměrně (2/5)

Už nikdy více. Určitě jsem na některé perly při psaní této recenze zapomněl, ale opět mi stoupnul tlak při pomyšlení, že poslední chvíle prázdnin jsme strávili v tomhle hotelu hrůzy. Umím si představit,že zde přespí nadšenci turistiky, kteří se spokojí se vším, ale proboha vzít sem děti nebo jet sem na svatební cestu. To je normální oklamání zákazníků.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 13
z 43 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání