varování před výběrem tohoto místa
Recenze hotelu Hotel Alba (Česko - Královéhradecký kraj - Deštné v Orlických horách)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
šikanovaný host |
Vloženo: |
13. 7. 2016 |
Pobyt: |
červenec 2016 |
Přečteno: |
252x |
Recenze se líbila: |
467
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
velice špatná péče o klienty
Ubytování
průměrně
(3,2/5)
malé pokoje s tvrdými matracemi, nefungující ventilace v koupelně, nefungující odpady, neuklízené pokoje, prádlo sušící se na chodbě hotelu vedla pokojů
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
chudé snídaně, místo džusů nejlevnější nektar, polopenze - výběr z jednoho jídla, přesolené
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,6/5)
personálu na hotelu moc neuvidíte, nepříjemná servírka, obsluha v civilním oděvu, který nosila 3 dny od rána do večera
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(5/5)
byly jsme v létě
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
krásná příroda, velmi dobře udržované Deštné
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
V místě Deštné zvolit jiný hotel je tam moc krásně.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 3 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Mgr. Daniela Müllerová, jednatelka hotelu Alba: Kometář k recensi "šikanované paní" - 16. 7. 2016 16:42
Paní, která napsala tuto recenzi byla, bohužel, z těch, které se pohybují mezi lidmi proto, aby se hádaly a dělaly problémy. Popřít by se dalo vše, vyjádřím se k podstatnému: "Nepříjemnou servírku" všichni ostatní hosté v témže termínu vychvalovali a proti zmíněné paní ji nahlas bránili,(pracuje jinak jako asistentka postižených, tedy je usměvavá a navýsost trpělivá). Paní dělalo zřejmě dobře řvát na zmíněnou servírku a předvádět veřejné a teatrální scény v restauraci a evidentně ji dráždilo, že servírka je asertivní a nepohádá se s ní - ostatně náš personál to má nakázáno. Paní stejně bezdůvodně křičela na kuchaře. Se zástupci hotelu se patrně obávala konfrontovat a vše během pobytu řešila prostřednictvím SMS zpráv. Velmi také obtěžovala další hosty v restauraci, kteří kroutili hlavami nad jejími výstupy. Paní využívala zdarma (ač jinak zpoplatněné) služby pro dítě (stalo se nám poprvé, že host uklidil do auta vlastní kočárek a účelově ojížděl hotelový), vytrapovala s jídlem, které ostatní hosté chválili (topinka není vidět pod vrstvou masa, ale masa je, paradoxně, málo ). Po bohatých cestovatelských zkušenostech musím napsat, že snídaně jsou srovnatelné s jinými hotely stejné i vyšší cenové kategorie, džusy naléváme běžné, neředěné. Pokoje máme nafocené na webových stránkách hotelu a nijak se neliší od reality. Prádlo se suší v zázemí hotelu označeném PRIVAT, kam nemají hosté chodit. Po odjezdu těchto hostů jsme byli nuceni vybourat koupelnu a dát novou podlahu i vymalovat strop pod ní - ucpali odtok sprchy odpadky. Kdybych měla povědomí o serveru, na němž by šlo varovat ostatní kolegy hoteliéry před problémovými klienty, tato paní by byla na čele pelotonu. reagovat