Dovolená
Recenze hotelu Hotel Rozkoš (Česko - Královéhradecký kraj - Česká Skalice)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
dovolená |
Vloženo: |
27. 7. 2018 |
Pobyt: |
červenec 2018 |
Přečteno: |
176x |
Recenze se líbila: |
369
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Velká nespokojenost s přístupem personálu, klamání klientů - v Hotelu Rozkoš neplaťte platební kartou!!! Namlouvají poruchu na terminálu, ale žádná porucha terminálu není, vše funguje, pokud zaplatíte ještě jednou peníze vám nevrátí. Pozor na ně!!!
Ubytování
průměrně
(1,3/5)
21.7. 2018
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Ubytování špatné.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2/5)
Na pokoj č.101 na wc okýnko na balkón, kam chodí všichni z hotelu - hrůza.
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
Velká nespokojenost.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Surcuf: POZOR - 20. 12. 2020 13:10
Personál tohoto "hotelu a restaurace" se chová zcela nevhodně a arogantně při osobních návštěvách běžných prodejen, nyní v nouzovém stavu, PES 4 je sprostý na personál prodejen, kterým je slušně upozorněn, aby si bral košík a používal roušku, prodavačku posílá do (_!_), roušku si sundává s tím, že ON ji nosit nebude....pokud se takto chová "kuchař" tohoto podniku, kterým se hotel a restaurace chlubí na FB jaká je asi morálka na pracovišti a dodržování hygienických norem a předpisů.... reagovat