Napsat recenzi

V hotelu se cítíte jako nechtěné zboží

Recenze hotelu Hotel Praha *** (Česko - Královéhradecký kraj - Broumov)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2015
Přečteno: 287x
Recenze se líbila: 607 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Nepříjemný a drzý personál, neuvěřitelná "příručka" hotelu, večeře velmi špatné

Ubytování  průměrně (3,3/5)

S pokojem jako takovým jsme byli spokojeni. Dostali jsme velký apartmán a až na světlo z náměstí a velmi špatně umístěného střešního "okna", díky němuž se při dešti nedalo spát, byl pokoj v pořádku.

Možná ještě zmíním jednovrstvý toaletní papír "aro". Myslím, že to ani nepotřebuje komentář.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Snídaně by ještě ušly, ačkoli marmeláda jakási ředěná a o teplém bufetu se mluvit nedá. Co bylo ale velmi špatné, byly večeře. Výběr pouze ze JEDNOHO jídla a nutno dodat, že rozhodně ne nijak fit friendly. Koukali jsme se na jídelníček za celý týden a na "výběr" byl guláš, moravský vrabec, kohout na víně a další velmi tučná a těžká jídla.

Nutno také dodat, že jsem si první večer objednala Kofolu. To, co mi bylo přineseno nemělo NIC společného s Kofolou a doteď netuším, o co se mohlo jednat. Nápoje tedy také na úrovni nula nula nic.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

S personálem hotelu a celkovým dojmem to byla katastrofa. Při příjezdu jsme se dočkali strohého a nezaujatého "přivítání", v průběhu jsme si tento dojem potvrdili "službami pokojské", které se skládaly ze zaklepání na dveře a věty: "Chcete vysypat koš?", čímž to haslo. Žádná výměna ručníků, úklid pokoje, nic.

Pří příjezdu jsme navíc dostali brožurku s pokyny, co v hotelu dělat, co nedělat a kolik nás bude stát, když se utřeme do ručníku. Celkově mi brožurka vyzněla asi takto: "Co sem máte co jezdit, hajzlíci, stejně všechno zničíte!".

Při odjezdu jsme navíc byli svědky scény jedné z velmi nepříjemných recepčních, která netušila cenu jednoho z nabízených nápojů a když ji musela zjišťovat po telefonu a nakonec si hosté tento nápoj nezakoupili, jelikož byl PROŠLÝ (ano, skutečně měli tu drzost prodávat něco prošlého...), nejenom, že se recepční velmi slušně neomluvila, že prodávají blafy, ale ještě konstatovala "Tak to jsem tady kvůli tomu nemusela běhat.". Opravdu neuvěřitelné.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Okolí se samozřejmě nedá nic vytknout, skvělé umístění.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Díky onomu špatnému servisu a službám bych opravdu hodnotila pobyt v hotelu jako špatnou zkušenost. My si to samozřejmě přesto užili a všem katastrofám, co jsme se jich v hotelu dočkali, se jen smáli. Takový ale není každý a zaměstnanci hotelu by měli slyšet heslo "Náš zákazník, náš pán.".

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 70
z 121 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Puschmannová Jana: odpověď - 16. 11. 2015 8:29

Slečno Alice Divišová příště si musíte dobře přečíst co si kupujete. Inzerujeme jednotné menu takže bohužel mě moc mrzí že jste byla nespokojená. Skladbu jídel máme vybranou jako českou klasiku. Většina našich hostů se po celodenních túrách rádi dobře najedí . Za kvalitu stravy si pevně stojím. Když jste byla nespokojená s nápojem mohla jste ho vrátit. Přeji Vám hezký den Jana Puschmannová reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání