Napsat recenzi

Hodnocení Hotelu Sonáta v Mariánských Lázních

Recenze hotelu Hotel Sonáta *** (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 1 237x
Recenze se líbila: 516 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 9
  • Já s manželkou před hotelem Sonáta Já s manželkou před hotelem Sonáta
  • Celkový pohled na Hotel Sonáta Celkový pohled na Hotel Sonáta
  • Majitelé a manažeři Hotelu Sonáta-Ivan Č. a Lucie Č. Majitelé a manažeři Hotelu Sonáta-Ivan Č. a Lucie Č.
  • Třetí majitel Hotelu Sonáta-Zdravko Č. Třetí majitel Hotelu Sonáta-Zdravko Č.

Hotel Sonáta Marianské Lázně.

Hotel doporučen Pár Pobyt byl ověřen Cesta za turistikou a wellness červenec 2013

Hotel Sonáta v Marianských Lázních je rodinný hotel, jehož majiteli jsou Chorvaté. Hotel Sonáta má tři hvězdičky. Hotel se nachází kousek od vlakového a autobusového nádraží. Je postaven v malebné krajině. Dopravní spojení s centrem je vynikající. Majitelé a personál hotelu se chovají k hostům profesionálně, přívětivě, ochotně a s úsměvem. Vždy s hosty hotelu prohodí i nějakou řeč. Prostě jsou to super lidi. Pokoje jsou jsou každý den čisté. O úklid celého hotelu a pokojů se výborně starají dvě pokojské. Restaurace slouží i jako jídelna a je velice vkusně upravená. Jídlo je na vynikající úrovni. V hotelu je celoroční provoz. Každý den do hotelu dochází i masérka, která hostům hotelu provádí masáže. Doporučuji dovolenou s ubytováním a stravováním v tomto hotelu.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Pokoje jsou jsou každý den čisté. O úklid celého hotelu a pokojů se výborně starají dvě pokojské.Pokoje mají vlastní sociální zařízení i televizi se satelitními programy.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Jídlo je na vynikající úrovni.Restaurace slouží i jako jídelna a je velice vkusně upravená.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Majitelé a personál hotelu se chovají k hostům profesionálně, přívětivě, ochotně a s úsměvem. Vždy s hosty hotelu prohodí i nějakou řeč. Prostě jsou to super lidi. Vybavení hotelu je moderní.Do hotelu chodí i masérka,která se věnuje klientům hotelu.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Hotel se nachází kousek od vlakového a autobusového nádraží. Je postaven v malebné krajině. Dopravní spojení s centrem je vynikající. Kousek od hotelu je plochodrážní stadion.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Tento hotel všem,kdo chtějí navštívit Mariánské Lázně doporučuji.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 3
z 5 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Linda: Samá lež ! - 9. 4. 2015 9:41

Samá lež ! Je na první pohled vidět, že předešlé recenze si napsali sami vlastníci hotelu. Nikde se už totiž nezmínili, že tento "vybydlený" hotýlek je umístěn na frekventované silnici - výpadovky na krajské město Plzeň, "kousek" (10-15 metrů) od rušné křižovatky. Dopravní hluk od silnice je slyšet i pozdě v noci, o klidném spánku nemůže být ani řeč! Recepční zároveň obsluhuje i v restauraci - i pracuje v kuchyni. Pokoje jsou zařízené nábytkem ze šedesátých let, všude je cítit záhadný odér. Porce jídla jsou ošizené, ceny nápojů neúměrně předražené. Závěr: Hotel Sonáta nijak nesplňuje úroveň deklarovaných 4 hvězdiček. Možná tak v Turecku. NEDOPORUČUJI !!!! reagovat

Jiří Pečénka: Re: Samá lež !- reakce na komentář paní Lindy - 9. 4. 2015 13:44

Vážená paní Lindo.Tuto recenzi z července 2013 jsem psal já a ne samí majitelé.A oči jsem měl otevřené a taky nejsem slepý.Žádný nábytek není ze šedesátých let a žádný oděr tam není citět.Jídlo je v tom hotelu na vynikající úrovni a pití taky není předražené.A co mohu říci o personálu,tak je na profesionální úrovni.Slepá jste byla vy a ne já. reagovat

Jiří Pečénka: Re: Re: Samá lež !- reakce na komentář paní Lindy - 13. 4. 2015 6:44

To nebyl červenec 2013,ale bylo to září 2013 reagovat

Petr: Re: Re: Samá lež !- reakce na komentář paní Lindy - 24. 4. 2015 23:43

Hmm,pane Jiří, právě to,že si zřejmě pravidelně kontrolujete recenze svého hotelu sonáta jen dokazuje,že Linda asi bude mit pravdu.Minimalně v tom,že si to píšete sami.Normální host by napsal svůj názor a už by se k tomu nevracel.A co je další fakt tak to je poloha hotelu, který nejenže stojí u rušné silnice ale při vikendovem pobytu je celou noc neskutečný randál od diskotéky - ani ne 20 metru od hotelu !!!!!!! Skutečně "malebná krajina" ! Styďte se za ty lži !!! Děkuji,už nikdy!!' NECHCI a NEDOPORUČUJI !!!! reagovat

Ivan Čićek: Re: Re: Re: Samá lež !- reakce na komentář paní Lindy - 6. 5. 2015 8:10

Omluvám se paní Lindo ale ja jsem jedini opravení provozní hotelu Sonata*** S pozdravem IVAN ČIĆEK reagovat

Jiří Pečénka: Re: Re: Re: Samá lež !- reakce na komentář paní Lindy - 6. 5. 2015 13:16

Paní Lindo já nejsem majitelem hotelu Sonáta.Já jsem tam byl ubytovaný jako host.Mi to připadá,že chcete vyvolávat dohady.A toto mé hodnocení Hotelu Sonáta je jen moje záležitost. reagovat

Ivan Čićek: Re: Samá lež ! - 6. 5. 2015 8:12

Hotel je po rekonstrukce a jsme *** a ne **** byla jste na našem hotelu ? reagovat

Iva P.: Re: Samá lež ! - 8. 5. 2015 7:38

Paní Lindo, Vaše hodnocení hotelu Sonáta mne velmi rozčílilo a nemohu k tomu mlčet. Je vidět, že na všem hledáte chyby! 1)Většina hotelů, a to i těch s 5ti hvězdičkami, stojí právě v blízkosti hlavní cesty a dosahu MHD především proto, abychom se my, hosté, mohli co nejlépe kamkoliv dopravit. 2)Máte-li problém se spaním, doporučuji před spaním vyvětrat a dát si hrnek teplého mléka. Nepomůže-li to, pak doporučím špunty do uší či prášek na spaní. Já jsem zde byla na 3denním a 6tidenním pobytu a vždy jsem spala bez problémů. 3)Pokoje jsou čisté, útulné, pěkně zařízené včetně pěkné a čisté koupelny a WC. Ten Vámi uváděný " edér" byl nejspíš Vaš jistě kvalitní parfum. 4)Jídlo je velmi chutné, pěkně upravené, porce dostatečně velké a obsluha rychlá. Cena nápojů je normální, nikoliv neúměrně předražená. 5)Recepce i jídelna jsou hned vedle sebe. To, že recepční nestojí škrobeně na místě, ale dokáže obsloužit i v restauraci, velmi hodnotím.Provozovatelé i personál jsou velmi ochotní, usměvaví, milí, jsou prakticky kdykoliv k dispozici nám hostům a rádi poradí či pomohou a to svědčí o jejich vysoké profesionalitě. Závěrem: doporučuji známým, byla jsem velmi spokojená a přijedu opět - už se těším. Zdravím. Iva.P. reagovat

Iva P.: Re: Samá lež ! - 8. 5. 2015 18:33

Paní Lindo, Vaše hodnocení hotelu Sonáta mne velmi rozčílilo a nemohu k tomu mlčet. Je vidět, že na všem hledáte chyby! 1) Většina hotelů, a to i těch 5ti hvězdičkových, stojí v blízkosti hlavní cesty a stanic MHD, abychom se my, hosté, mohli snadno dostat tam, kam potřebujeme 2)Máte-li problém se spaním, doporučuji před spaním vyvětrat a dát si hrnek teplého mléka. Nepomůže-li to, pak doporučím špunty do uší, či prášky na spaní. Já jsem v hotelu byla už 2x (na 6 dní a na 3 dny) a spala jsem bez problémů. 3) pokoje jsou útulné, čisté, pěkně zařízené, včetně pěkné a čisté koupelny a WC. Ten Vámi uváděný "edér" byla nejspíš Vaše určitě kvalitní voňavka. 4) Jídlo je velmi chutné, pěkně upravené, porce dostatečně velké a obsluha rychlá. Cena nápojů je normální, nikoliv neúměrně předražena. 5) Recepce a jídelna jsou hned vedle sebe. To, že recepční nestojí škrobeně na místě, ale dokáže obsloužit i v restauraci, velmi kladně hodnotím. Provozovatelé a personál jsou velmi ochotní, usměvaví, milí a jsou prakticky kdykoliv k dispoizici nám hostům, ochotně poradí či pomohou a to svědčí o jejich vysoké profesionalitě. Závěrem: hotel doporučuji známým, byla jsem zde velmi spokojená a přijedu opět - už se těším. Zdraví Iva P reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání