Dárek k narozeninám
Recenze hotelu Hotel Poštovní dvůr (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)
Hodnocení: |
průměrně:
4,6/5
|
Autor: |
Ivana F. |
Vloženo: |
4. 12. 2016 |
Pobyt: |
prosinec 2016 |
Přečteno: |
355x |
Recenze se líbila: |
472
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Pobyt jsme dostali k narozeninám.
Prostředí příjemné a čisté.
Personál nepříjemný a neprofesionální.
V balíčku pobytu - procedury, které značně zkracovali.
Ubytování
průměrně
(4,4/5)
Celkem pěkné.
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
Maso tvrdé. Špatně upravené.
Co zbylo od oběda, podává se druhý den na polopenzi.
Polévka k večeři dva dny stará kyselá.
Po upozornění, že nejsme spokojeni se nás zbytek pobytu dívali skrz prsty.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,5/5)
Personál katastrofa. Vybavení hotelu celkem pěkné.
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,6/5)
Už by jsme se nikdy nevrátili.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 15 z 18 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Miloš Zágoni: odpověd - 31. 1. 2017 14:23
Dobrý den paní Ivano F.,četl jsem vaší recenzi a musím s vámi nesouhlasit. Chodím do této restaurace pravidelně na obědy a nikdy jsem zde nedostal nic špatného,ba naopak a obsluha velmi milá a vstřícná. Proto reaguji,nelibí se mi vaše reakce. stačí si přečíst ostaní recenze a je zcela evidentní vaše zaujatost. Zajímalo by mě jak se stravujete doma. Přěji pěkný den a mnoho dalších kulinářských zažitku reagovatIvana F.: Re: odpověd - 31. 1. 2017 16:03
Je to moje osobní zkušenost. Bydlíme 400 km daleko. Nemám důvod být zaujatá. Dobré recenze si většinou píšou sami zaměstnanci. Tak holt jednou je alespoň pravdivá. S mojí stravou si nedělejte starosti. Jsem na tom asi o moc lépe. reagovat