Napsat recenzi

Hotel Pelikán Mariánké Lázně

Recenze hotelu Hotel Pelikan (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 140x
Recenze se líbila: 279 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Zklamání

Ubytování  průměrně (3/5)

V roce 2017 naprostá spokojenost, v roce 2018 naprosté zklamání.

V " departmánu " koupelna bez větrání, dlaždice vytřené ráno byly mokré ještě večer, ručníky neměly šanci uschnout, takže byly cítit vlhkostí po pár hodinách.

Pokoj byl v blízkosti silnice, takže dost hluk.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jak snídaně tak večeře celkem dobré.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Největší hrůza koupelna !

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Vilová čtvrt', upravená. Největší předností Hamrníků je koupaliště Lido.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Již nikdy více !

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 12 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání