Jedna velká katastrofa
Recenze hotelu Hotel Koliba (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)
Hodnocení: |
průměrně:
1,9/5
|
Autor: |
Iva H. |
Vloženo: |
30. 4. 2015 |
Pobyt: |
březen 2015 |
Přečteno: |
222x |
Recenze se líbila: |
461
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Bohužel o tomto hotelu nelze napsat nic pozitivního. Ani v jednom případě, co bylo v nabídce voucheru se nekonalo. Pokoj tmavý, neútulný, špinavý. Jídlo nezdravé, většinou vše smažené, špinavé nádobí. O bohatých snídaních mám také jinou představu. Wellness a odborný pracovník - katastrofa. Nebýt sjezdovky a pěkného okolí Mariánských Lázní, jeli bychom hned druhý den domů.
Ubytování
průměrně
(2,1/5)
měli jsme štěstí, že jsme nenašli v posteli blechu, narozdíl od spolubydlících
Strava a stravování
průměrně
(2/5)
"bohatá" snídaně ? - dva druhy těch nejlevnějších salámů a sýrů, mastné talíře.....
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,8/5)
Wellness - na ten jsem se těšila nejvíc a opět zklamání, do sauny a výřivky nemusím jezdit přes 300 km.
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Celkový dojem
průměrně
(1,9/5)
Rozhodně nedoporučuji ani nenáročným klientům.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 7 z 28 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Lojza: Šetříte a potom se divíte hamouni - 30. 4. 2015 10:34
Šetříte a potom se divíte hamouni reagovativča: Re: Šetříte a potom se divíte hamouni - 12. 5. 2015 14:05
Musím reagovat p. Lojzy na tuto recenzi. My jsme byli v tomto hotelu poslední víkend v březnu a naprosto souhlasím s recenzí. Není to přeci o nějakém šetření. Byli jsme předloni na Slovensku za ty samé peníze jako tady a naprostý luxus a to jsme měli all inclusive. Takže o šetření vůbec nejde. reagovat