Napsat recenzi

Milada Frimlová

Recenze hotelu Ensana Pacifik Grand Hotel **** (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)

Hodnocení:
průměrně: /5
Vloženo:
Pobyt: září 2021
Přečteno: 61x
Recenze se líbila: 161 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

nespokojenost s obsluhou v kavárně

Ubytování  průměrně (/5)

JSEM RÁDA ,ŽE ZDE NEJSEM UBYTOVÁNA

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (/5)

Dnes jsme s přáteli navštívili vaši kavárnu obsluha šokující1) nezájem o zákazníka při dotazu, že na nás bylo zapomenuto( po 10 min. jsme si na dálku slovně objednali 3 kávy ) BYLO ŘEČENO ČÍŠNÍKEM ŽE MI NEROZUMÍ hovořila jsem ČESKY, což bylo zopakováno ještě jednou, pak moji přátelé hovořili německy a číšník byl vyměněn, vše rozuměl (jsem z Prahy, ale takto se v našich službách se 4**** obsluhující nechová hlavně ,že Pražáci čelí různé kritice)špatná reklama pro váš hotel .Nikomu nedoporučím

Celkový dojem  průměrně (/5)

ŠPATNÝ

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání