Vítkova Hora - nikdy více.
Recenze hotelu Hotel Vítkova Hora ***** (Česko - Karlovarský kraj - Karlovy Vary)
Hodnocení: |
průměrně:
1,5/5
|
Autor: |
Voda |
Vloženo: |
16. 8. 2020 |
Pobyt: |
srpen 2020 |
Přečteno: |
97x |
Recenze se líbila: |
225
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Jeden z nejhorších zážitků, co se gastronomie týká. Obsluha pomalá, i když milá. Po objednání tataráku s topinka mi se omluvili, že nemají chleba. Ostuda na entou. V Karlových Varech nemají chleba !!!!!!!!!!!!!!? To je takový problém dojet do Tesca ???????????.... poté obsluha vyjmenoval ve čtyři odpoledne dalších asi 7 jídel, které již nemají, i když to jsou pokrmy na objednávku napevno v denní nabídce jídelního lístku. O cenách ani nemluvím. Po dobu,. Kdy jsme byli přítomni, odešli rozhořčeni další hosté.
Ubytování
průměrně
(1/5)
Kemp děs na děs. Všude rozbitý nábytek a nepořádek. Na stany je šílené místo z kopce a že štěrku. Sprchy nefungují a na tel. C. Recepce, které je tam napsané, se nikdo nedovolá. Prostě hrůza.
Strava a stravování
průměrně
(2/5)
Šílenost. Nikde žádné občerstvení.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,5/5)
Děsné
Celkový dojem
průměrně
(1,5/5)
Výrazně negativní, až se nám chtělo ještě večer odjet.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 2 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Miloslav Krátký: Katastrofa - 19. 11. 2020 21:59
V roce 2017 jsem si přímo u ředitele Dufka zamluvil promoční oběd na konkrétní termín. Jaké bylo mé překvapení, když jsem i s rodinou v plánovaný den dorazil na místo. Nikdo nic nevěděl! Vyplašený personál začal sice obětavě, ale naprosto zmateně napravovat ředitelovu chybu či nezájem. Ředitel neměl v žádném případě zájem se přijít omluvit. Vrcholem pak bylo účtování náhradního oběda, kdy personál špatně účtoval cenu, a jelikož jsem z akce znechuceně odjel, vyžadoval doplatek po mých hostech. Pracoval jsem léta v pohostinství, ale toto jsem opravdu nezažil. reagovat