Napsat recenzi

Sluzby u Tri Lilie Hotelu potrebuji zlepsit.

Recenze hotelu Tři Lilie (Česko - Karlovarský kraj - Františkovy Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 7x
Recenze se líbila: 97 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Prijela jsem do Hotelu 3 lilie uz s larygitidou. Pokoj byl krasny, celkem cisty. Chtela jsem si udelat caj s citronem a lecit se, ale konvice na pokoji nebyla. Podotykam, ze v hotelu nebyla ani dole otevrena restaurace. Nevadilo by mi treba si na Recepci zabehnout, ale bohuzel. Napsala jsem Recepci, ktera byla dostupna jen pres email a za pul dne jsem dostala odpoved, ze konvice bohuzel neni v cene. Ani mi napriklad nenabidli konvici za poplatek... Tim, ze oni odpovedeli jen tak kratce a nesnazili se mi pomoci, me zklamalo. Ziji v zahranici a jsem si jista, ze Britska customer service by mi aspon nabidla ruzne options, ne jen me briskne odmitla. Tim, ze jsem byla nemocna, mi na tomhle detailu zalezelo.

Proto 3 lilie nedoporucuji. Na to, ze je to 4 hvezdickovy hotel, tohle jsou nedostatecne sluzby. V Cesku se toho obpravdu dost musi zmenit, co se tyce customer service!

Ubytování  průměrně (4,5/5)

Pokoj byl prostorny a cisty.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Snidane byla pestra.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Jak jsem popsala v uvodu, nedostatecne.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Kdyz zakaznik potrebuje i jen rychlovarnou konvici, hotel neni ochotny extra sluzby poskytnout. Nedostatecne sluzby. Zkazi to i jinak dobry dojem.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 2 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání