Předražené
Recenze hotelu Lázeňský Hotel Pawlik **** (Česko - Karlovarský kraj - Františkovy Lázně)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
Marketa |
Vloženo: |
13. 1. 2024 |
Pobyt: |
leden 2024 |
Přečteno: |
2x |
Recenze se líbila: |
74
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Za poměrně vysokou částku za ubytování a plnou penzi ve 4* hotelu očekáváte více, než dostanete
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Krásná historická budova, ale vybavení pokojů staré, omšelé, záclony špinavé, nedovírající se dveře,….
Strava a stravování
průměrně
(3,2/5)
Snídaně ujdou, ale stále to stejné, po 2 týdnech už nemá člověk na nic chuť, obědy a večeře (za 550Kč) zoufalé, často horší než školní jídelna, dezerty bez nápadu, občas i oschlé.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Vybavení normální, personál úžasný (fyzioterapeuti, recepční a obsluha restaurace), ale kuchaři zoufalost.
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Hotel se tváří jako luxusní, ceny tomu odpovídají, ale ubytování a hlavně strava tomu neodpovídají.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 4 z 9 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Pavel Čapsky6: Souhlasím - 31. 10. 2024 13:12
Souhlasím s komentářem v hotelu jsme byli po několikáté a už tam nepojedeme celkové zhoršení až na hranici vtipu:-(Možna typ pro manažera mohl by zrušit zmrzlinu k večeři a za ušetřené finance si napsat nějakou odměnu. reagovat