Napsat recenzi

Již nikdy více a určitě nedoporučuji

Recenze hotelu Lázeňské sanatorium dr. Peták *** (Česko - Karlovarský kraj - Františkovy Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2020
Přečteno: 192x
Recenze se líbila: 211 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

celkově hotel zaspal dobu cca 20 let a majitel evidentně šetří na všem kde se dá

Ubytování  průměrně (3,6/5)

připlacený pokoj LUX byl hrůza, špinavé až černé záclony, stěny flekaté od zabitých much a komárů, rezavý sprchový kout , zapáchající odpady, lednice mrazila místo chladila, matrace proleželé....

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

děs a hrůza, už prostředí kde někteří museli stolovat - na průchozí chodbě k pokojům a na procedury, u vstupního vchodu do hotelu, porce velmi malé, rozpůlený plátek masa nebo karbanátku byl už vrchol, nedochucené, snídaně - pomazánky řídké že tekly po talířku, 1 nožička párku byl už opravdu výsměch, kuchař by potřeboval vyměnit, a nevzali by ho ani do školní jídelny, jediná pochvala je pro obsluhu jídelny, číšníkovi Vlastmilovi

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

procedury neosobní, bez špetky zájmu o pomoc pacientovi, za jakousi pofidérní plentou bez jakéhokoliv soukromí, nekteré orazítkované již předem bez jejich využití....

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

okolí hotelu je moc pěké, krásná zahrada s možností posezení

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Majitel zaspal dobu, měl by se jít podívat a inspirovat se do některého zařízení ve svém okolí, byli jsme velmi ale velmi nespokojení, dovolenou po své celoroční práci jsme si představovali úplně jinak, a byl to nás nejhorší pobyt za posledních cca 10 let

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 53
z 80 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Karin: Nechápu - 22. 10. 2020 22:45

Ta paní je nějaká divná, jede do tříhvězdickového hotelu a ještě se diví, že to není Hilton, a navic se s tím někde chlubí, že si nechala něco takového líbit. Když se mi něco nelíbí, tak to řeším na místě, a ne že pak pomlouvám, když je po všem. Nejela do lázní náhodou na státní voucher, jako to udělalo mnoho chytráků? No některým lidem se stejně nejde zavděčit. reagovat

Lenka Štiková: Re: Nechápu - 23. 10. 2020 6:26

Já jsem divná??? Proč, proto že chci za své vydělané peníze a celoroční práci užít kvalitní dovolenou, kterou jsem si vybrala na základě prezentovaných materiálu tohoto zařízení, které vůbec neodpovídá tomu co prezentuje? V tom případě ANO jsem divná, ale budu ráda divná i nadále, protože i já ve svém zaměstnání musím odvádět kvalitní práci za kterou se nemusím stydět. A vy jste tam se mnou byla? že víte že jsem vše neřešila již na místě v době pobytu, právě že řešila ale náprava žádná nebyla. Tak si laskavě ponechte své hloupé hodnocení mé osoby. Děkuji Vám reagovat

Ludmila H: Re: Re: Nechápu - 29. 8. 2021 14:37

Paní Lenko, já s vámi plně souhlasím.byli jsme v tomto zařízení také v srpnu od 2-9.2020.A upřímně to byla katastrofa se stravováním.Malé porce,jídla nebyla vůbec ochucená.(a to můžu posoudit ,pracuji také ve stravování 37 let). Na výtky nikdo nereagoval.Hlavně že to nabízejí stále na fc, napsala jsem k tomu komentář a pokaždé je smazaný ,aby si to nemohl nikdo přečíst.Sem už opravdu nikdy a nikomu to dál nedoporučuji.. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání