hrůza
Recenze hotelu Lázeňské sanatorium dr. Peták *** (Česko - Karlovarský kraj - Františkovy Lázně)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
zklamaná |
Vloženo: |
8. 1. 2015 |
Pobyt: |
prosinec 2014 |
Přečteno: |
374x |
Recenze se líbila: |
451
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
celkově velmi špatné,
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
ubohé, nehygienické,papundeklové pokojíky ve stylu potěmkin
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
nekvalitní,ochuzené
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
služby téměř neodpovídají nabídce,procedury bič a pryč, absence soukromí
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
františkovy lázně jsou milým m ístem v naší republice,centrum,kolonáda jsou blízko ubytovny dr petáka,procházky rozmanité
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
nelze slušnými slovy vyjádřit
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 53 z 80 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Bára: proč anonym - 13. 1. 2015 17:55
Nechápu proč si ti lidé nestěžují na místě, píšou tyto nepravdivé informace na internet a nemají ani tu slušnost se podepsat. Za 5000,- Kč očekávají asi Interkontinental. reagovatJája: Re: proč anonym - 27. 1. 2015 10:21
Znám takové týpky, nic jim není dobré, hlavně kritizují jídlo, sami třeba neumí vůbec vařit. Scestovala jsem kus světa, tak vím o čem píšu, a co je hlavní cena, za málo peněz málo muziky.Co by chtěli za tuto cenu!!! reagovathohausová: Re: proč anonym - 31. 3. 2015 23:16
myslíte si paní báro ,že by mělo efekt si stěžovat na místě?my to zkusili,bylo to platné asi jako mrtvému zimník,pokud si uděláte celkovou kalkulaci,sečtete si procedury ,parkovné,to odporné jídlo,vychází mi to tak o 50%,navštívili jsme pawlik ,nesrovnatelné,jejich vábnička se objevuje i v deníku metro,kamarádka se toho chytla,zavčas couvla,negativní recenze zde jsou zcela pravdivé ani zbla přemrštěné,ještě dnes mám z pobytu při vzpomínce osipky reagovat