Jedno velké zklamání
Recenze hotelu Hotel Dr. Adler (Česko - Karlovarský kraj - Františkovy Lázně)
Hodnocení: |
průměrně:
2/5
|
Autor: |
VERČA |
Vloženo: |
7. 4. 2024 |
Pobyt: |
duben 2024 |
Přečteno: |
1x |
Recenze se líbila: |
54
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Moje první lázně na komplexní 3týdenní pobyt.Dvěma slovy:první dojmy:jedno obrovské zklamání.
Ubytování
průměrně
(2/5)
To co nabízí katalog je asi z jiného hotelu, nebo pro jinou klientelu.
Strava a stravování
průměrně
(2/5)
Jedná obrovská smutná realita.Absolutně bez nápaditost, chuti, tohle sem ještě ve svých 58 letech nikde neviděla.Prostě tady máte a neotravujte..Personál samá cizina a jak těla bez duše.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Vybavení zastaralé,na pokoji odpadá omítka, jídelna jeden obrovský nesmysl.
Okolí hotelu
průměrně
(5/5)
Moc pěkné.
Celkový dojem
průměrně
(2/5)
Už nikdy více, věřím že mi to nahradí super služby při procedurách a budu řešit pokoj, za něhož sem doplácet nemalé peníze
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.