Pobyt v hotelu Vrchovina
Recenze hotelu Hotel Vrchovina *** (Česko - Jihomoravský kraj - Podomí)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | slivladka |
Vloženo: | 5. 8. 2013 |
Pobyt: | červenec 2013 |
Přečteno: | 334x |
Recenze se líbila: | 540 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Minulý týden jsme s rodinou strávili naši letošní dovolenou... Při příjezdu jsme měli dostat mimo jiné jakýsi welcomedrink a džbánek vína.... Samozřejmě, že nic z toho jsme nedostali....Obsluha příšerná, mnohdy co si člověk objednal nedotal vůbec.
Ubytování
Pokoje při říjezdu byly čisté, upravené a hezké. Ovšem celé 4 dny co jsme v hotelu bydleli nikdo nevynesl odpadky a vysavač se také na koberci neobjevil. Vzhledem k tomu, že bylo příšerné vedro jsme si museli koš uklidit sami.
Strava a stravování
Jídlo se podobalo stravování v závodní kantýně. Snídaně příšerné. Dokone jsme dostali k jídlu párky, které byly ještě v původním igeitovém střívku. Pod názvem DĚTSKÁ POLOPENZE - dostanete na talíř něcp tak směšněmalého, že ani 2-leté dítě se z toho nenají.
Vybavení, služby a personál hotelu
Pokoje jsou vybaveny hezky. Ovšem personál by se měl nad sebou velice zamyslet.
Okolí hotelu
Hřiště by pro děti mohlo být lépe vybaveno. Děti se v podstatě nemají čím zabavit.
Celkový dojem
Pokud shnu dojem z tohoto "HOTELU", je mi trošku smutno. V tak nádherné krajině tak strašlivé zařízení. S jistotou vím, že zde se již žádná naše dovolená konat nebude. Vedení hotelu by se mělo nad provozem přádně zamyslet.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 11 z 14 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Stanislav Krčka: reakce - 15. 8. 2013 13:54
Vážená paní XY, jmenuji se Stanislav Krčka a jsem jednatele společnosti, která provozuje hotel Vrchovina. Jako základní pravidlo komunikace mezi lidmi považuji fakt, že víme s kým mluvíme. Bohužel, ve Vašem případě chybí jméno. Jak píšete ve Vaší poslední větě, zamýšlím se tedy za vedení hotelu pořádně nad jeho provozem. Tedy postupně: - džbán vína a welcomedrink neservírujeme na recepci při příjezdu hosta. Myslím, že je to v celku pochopitelné. Při počtu hostů není možné kontrolovat, zda všichni hosté vyčerpali vše, co bylo deklarovánove voucherem. Z tohoto důvodu se domnívám, že není nic proti ničemu, když si o doplňkové služby řekne host u stolu při jeho obsluze. Není pravdou, že někdo z personálu hostů stojí o to, aby hostům zamlčoval něco, co jim náleží. - úklid pokojů je standardně nastaven po 3 dnech. Pokud pokoj uklizen nebyl, je to chyba a za to se Vám omlouvám. O problému s odpadem stačilo říct a vše by bylo vyřešeno přímo na místě. - co se týče jídla, je potřeba podotknout, že jste zaplatila voucher přes slevový portál. V tomto voucheru byla deklarována polopenze, tzn. kontinentální snídaně a večeře (pozn. tento termín znamená pečivo, káva nebo čaj, máslo, marmeláda nebo med, u večeří výběr ze dvoj jídel). Domnívám se, že snídaně byly proti výše uvedenému bohatější a mrzí mě, že jste s nimi byla nespokojená. Střívko, které jste dokonce dostala na snídani zpětně vyřešit neumím. Možná stačilo požádat obsluhu o výměnu. Co se týče večeře, jedná se výběr ze dvou jídel a ano, máte pravdu, jedná se většinou o hotová jídla. Kvalita jídel není špatná, sám jsem je několikrát jedl, netuším, co jim vytýkáte. Očekáváte-li k večeři steaky a minutková jídla, potom, prosím, neobjednávejte pobyty s polopenzí a nemaťte zbytečně lidi, kteří Vaši recenzi čtou. - kritice: "Pokoje jsou vybaveny hezky. Ovšem personál by se měl nad sebou velice zamyslet" nerozumím. Nevím nad čím se má personál zamýšlet. Pokud tím míníte to, že nedostanete ani to, co si objednáte, jak uvádíte, neumím Vám napsat nic jiného, že nikdo z hostů problém s obsluhou neměl. Mohlo se stát nedopatření, nechápu ale, proč nebylo vyřešeno v reálném čase a přímo na místě. Závěrem Vám chci poděkovat za Váš názor. Pomíjím Vaše názory o strašlivých zařízeních. Každý má právo na svůj názor. Vím jen jedno. Naprosto zbytečně očerňujete hotel na internetu, aniž byste po dobu svého pobytu vyjádřila nespokojenost s čímkoliv o čem píšete. Pokud o Vašich problémech personál neví, nemůže zareagovat. Do lidí opravdu nevidí. Pro Vaše příští pobyty v jakémkoliv zařízení by bylo možná daleko výhodnější sdělit svou nespokojenost a ne si ji vozit domů k počítači, abyste ji následně rozepisovala po internetu. Jak jsem již uvedl, mrzí mě to, ale na druhou stranu vím, že je zde velká spousta spokojených hostů, kteří se na hotel vracejí, takže se o další zákazníky tohoto „strašlivého zařízení“ nebojím. Přeji Vám vše dobré a v letech příštích jen dovolené plné uspokojení a nadšení. Stanislav Krčka za vedení hotelu Vrchovina. reagovat