Napsat recenzi

drahé rohlíky

Recenze hotelu Hotel Marcinčák *** (Česko - Jihomoravský kraj - Mikulov)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 1 123x
Recenze se líbila: 620 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Přestože hotel je tříhvězdičkový, na velice slušné úrovni, musíte si dávat pozor na kuriozitu při stravování. Ubytování je sice se snídaní, ale na ni máte odpočítané kusy pečiva, tj, rohlíků. Na příděl je i ke snídani pití, tj, jen jedna sklenka džusu, voda chybí, jeden druh čaje...atd.Pokud chcete pečivo přidat, musíte si ho doplatit. A pokud rohlíky nejíte a požadovali byste chléb, musíte si ho taktéž zaplatit. Při cenách pokojů a apatrmánů cca 2-3 000 Kč za noc to je k pousmání, ale spíše k pláči. Naprosto to snižuje úroveň pana Marcinčáka, jeho hotelu a služeb. Ostuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ubytování  průměrně (4,4/5)

Přestože hotel je tříhvězdičkový, na velice slušné úrovni, musíte si dávat pozor na kuriozitu při stravování. Ubytování je sice se snídaní, ale na ni máte odpočítané kusy pečiva, tj, rohlíků. Na příděl je i ke snídani pití, tj, jen jedna sklenka džusu, voda chybí, jeden druh čaje...atd.Pokud chcete pečivo přidat, musíte si ho doplatit. A pokud rohlíky nejíte a požadovali byste chléb, musíte si ho taktéž zaplatit. Při cenách pokojů a apatrmánů cca 2-3 000 Kč za noc to je k pousmání, ale spíše k pláči. Naprosto to snižuje úroveň pana Marcinčáka, jeho hotelu a služeb. Ostuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

V horním patře hotelu, jak v pokojích, tak i v apartmánech není klimatizace, takže při letních teplotách jsou neobyvatelné. Podotýkám, že toto je naše víceletá zkušenost. Tento rok i hosté z tohoto důvodu z hotelu odjížděli.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (2,3/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Celkový dojem kazí stravování a obsluha.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 12
z 15 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

HELENA: Nekvalitní dršťková polévka - 7. 10. 2013 12:51

19.9.2013 jsme se zájezdovým autobusem zastavili u hotelu ve 13hod. na půl hodiny, jak to činí většina zájezdových autobusu před výjezdem do zahraničí. Asi 12 osob si objednalo Dršťkovou polévku za 55,-kč. Dršťky jsme ale hledali v polévce zbytečně, byla to jen papriková voda s 1 -2 nudličkama drštěk, nebo úplně bez. Při reklamaci u číšnika i paní provozní jsme byli poučení, že na tuto polévku chodí ze širokého okolí. Nevím, za co jsme platili 55kč. Byli jsme hodně zklamání a určitě už víckrát tam na jídlo nepůjdeme a všechny od toho budeme zrazovat. Nelíbil se nám ani postoj zaměstnanců k reklamaci. V minulých létech jsem zde byla několikrát a byla jsem spokojená. Tato zkušenost mě mrzí a přála bych si, aby se postoj zaměstnanců i kvalita jídla zlepšila. reagovat

Lucie: Hezké prostředí ale příšerná obsluha - 1. 7. 2014 13:04

Prostředí restaurace působí velmi příjemně což se nedá říci o obsluze, která je nepříjemná od které můžete čekat jak jinak než neprofesionálnímu chování. Připadáte si jak nevítaní hosté už od příchodu. Přestože je restaurace poloprázdná nemůžete se usadit kde Vám vyhovuje. Perosnál Vás s výsměchem poučí že pokud nemáte děti nemáte nárok sedět na zahrádce. Naopak když vejde rodinka tak je snahou pesronálu ji usadit ven přestože zákazníci chtějí sedět uvnitř. To nás opravdu pobavilo. Otrávené obličeje obsluhy a celkový přístup nás odradil na tolik že již do této restaurace nevkročíme. K čemu krásná restaurace když je obsluha k ničemu... reagovat

Tomáš: Re: Hezké prostředí ale příšerná obsluha - 1. 7. 2014 13:32

Ještě jeden postřeh z tohoto hotelu. Po mé recenzi jsem si vyměnil pár mailů s vedením hotelu. Bezvýsledně. Vedení nemá zájem cokoliv řešit a jejich neprofesionální přístup omlouvaji tím, že je to normální jak u nás, tak i v zahraničí. Bohužel jsem v zahraniční často a s tímto marcincakovskym standardem jsem se ještě nesetkal. Je to škoda, protože hotel kdysi patřil k nejlepším v Mikulově. Tento hotel rozhodně nedoporučuji! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihomoravský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání