Špatný servis, jídlo a nakonec salmonela
Recenze hotelu Hotel Drnholec **** (Česko - Jihomoravský kraj - Drnholec)
Hodnocení: |
průměrně:
4/5
|
Autor: |
Marie Čápová |
Vloženo: |
26. 9. 2020 |
Pobyt: |
srpen 2020 |
Přečteno: |
100x |
Recenze se líbila: |
222
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Dne 22.8.2020 jsme se v restauraci Hotelu Drnholec stavili na rodinný oběd. Ačkoli byla restaurace poloprázdná, obsluha byla pomalá a neprofesionální. Jídlo katastrofa – minimální výběr a jedinou přílohou hranolky. Po hodině čekání jsme dostali syrový kuřecí steak s rajčaty a mozarellou za 189,- Kč, ze kterého naše dvouletá a čtyřletá dcera dostaly průjem. Až zpětně jsme zjistili, že prodělaly salmonelu, která mladší dceři způsobila zánět kyčle a dodnes kulhá. V této rádoby nóbl restauraci předražené jídlo opravdu neodpovídá ani kvalitě, ani servisu a navíc vás to může stát zdraví. O tento podnik by se měla zajímat hygiena. V žádném případě nedoporučuji.
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
Nemohu posoudit. Naštěstí.
Strava a stravování
průměrně
(4,2/5)
Katastrofa!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Neprofesionální obsluha a kuchař, který neumí vařit.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(1/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,6/5)
Celkový dojem
průměrně
(4/5)
Sem už nikdy více.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.