Zklamami
Recenze hotelu Hotel Bukovanský Mlýn *** (Česko - Jihomoravský kraj - Bukovany)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Houskova jirina |
Vloženo: |
13. 9. 2022 |
Pobyt: |
září 2022 |
Přečteno: |
61x |
Recenze se líbila: |
114
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Navštívili jsme restauraci v sobotu,kdy zde bylo velké množství lidí. Vše bylo perfektní, včetně chování personálu. Proto jsme se těšili na závěr výletu na kolech, kdy se tu opět zastavíme na pozdní oběd, to bylo v úterý. Velmi nás zklamalo chování personálu, které bylo o 180 % horší než v sobotu. Obsluha ven žádná, kdyby tam byly 2 servírky, tak to chápu, ale byly tam nejméně 4. Úsměv žádný a ještě na nás
pokrikovaly,že máme ihned zaplatit. Velmi mě tmo mrzí, protože v sobotu jsem byla nadšená a všem jsem na fb doporučila návštěvu. Dokonce jsme zvažovali ubytování zde příští rok s vnuky. . Tak to ani nahodou. Ale uznávám,že celý areál je velmi pěkný a obdivuji mejitele, že to dokázali vybudovat.
Ubytování
průměrně
(3/5)
Nehidnotim
Strava a stravování
průměrně
(2,2/5)
Jako na houpacce
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Jak kdy
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Krasne
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Už nikdy vice
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 5 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.