Maximus
Recenze hotelu Hotel Maximus Resort **** (Česko - Jihomoravský kraj - Brno)
Hodnocení: |
průměrně:
2,1/5
|
Autor: |
Petr |
Vloženo: |
27. 8. 2023 |
Pobyt: |
srpen 2023 |
Přečteno: |
10x |
Recenze se líbila: |
100
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotelová restaurace katastrofa. Kuchaři se snaží byt světový, ale nezvládají ani českou klasiku v podobě svíčkové. Za dva dny 2x vracene jídlo. Snídaně obstojné , bohužel stale stejné a o doplňovaní ani nemluvím. Gumové rohlíky uz ani nekomentuji.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Ubytování čisté a na úrovni 4* . Úklid pokoje se druhý den neuskutečnil - mně z neznámého důvodu.
Strava a stravování
průměrně
(2,9/5)
Využijte raději služeb okolních restaurací
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Ovladač od televize zřejmě na heslo, které ovšem nedostanete. Klimatizace na pokoji neskutečně hlučná.
Pobyt zaplacen na místě a po té ještě jednou stržena částka přes booking. Dohadování s personálem na recepci o navrácení duplicitní platby je opravdu zážitek. Nikdo nic nepokazil a nikdo za nic nemůže.
Okolí hotelu
průměrně
(3,4/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,1/5)
Sem už raději nepojedeme
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 11 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.