Napsat recenzi

Maximus

Recenze hotelu Hotel Maximus Resort **** (Česko - Jihomoravský kraj - Brno)

Hodnocení:
průměrně: 2,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 9x
Recenze se líbila: 92 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotelová restaurace katastrofa. Kuchaři se snaží byt světový, ale nezvládají ani českou klasiku v podobě svíčkové. Za dva dny 2x vracene jídlo. Snídaně obstojné , bohužel stale stejné a o doplňovaní ani nemluvím. Gumové rohlíky uz ani nekomentuji.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ubytování čisté a na úrovni 4* . Úklid pokoje se druhý den neuskutečnil - mně z neznámého důvodu.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Využijte raději služeb okolních restaurací

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Ovladač od televize zřejmě na heslo, které ovšem nedostanete. Klimatizace na pokoji neskutečně hlučná.

Pobyt zaplacen na místě a po té ještě jednou stržena částka přes booking. Dohadování s personálem na recepci o navrácení duplicitní platby je opravdu zážitek. Nikdo nic nepokazil a nikdo za nic nemůže.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Celkový dojem  průměrně (2,1/5)

Sem už raději nepojedeme

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 11 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihomoravský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání