Hotel Slavie Boskovice
Recenze hotelu Hotel Slavia (Česko - Jihomoravský kraj - Boskovice)
Hodnocení: |
průměrně:
1,5/5
|
Autor: |
nene |
Vloženo: |
5. 12. 2017 |
Pobyt: |
listopad 2017 |
Přečteno: |
161x |
Recenze se líbila: |
368
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
----------------
Ubytování
průměrně
(3/5)
Nově opravené pokoje, ale blízkost železničního přejezdu a rušné křižovatky.
Strava a stravování
průměrně
(2,5/5)
Průměr, snídaně vyloženě slabé.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1/5)
Velmi výrazný zápach z kuchyně a lokálu prochází celým hotelem. A personal nevětrá :-(
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(1,5/5)
žádné
Okolí hotelu
průměrně
(2,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(1,5/5)
Neslavný, jsou v okolí daleko lepší.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 2 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Josef: Nepříjemné pocity z návštěvy podniku - 13. 10. 2024 11:11
Obsluha nepříjemná, majitelka sleduje hosty během večera přes kamerový systém. Nepříjemné pocity z návštěvy zařízení. Vzor jak se nemají dělat služby reagovat