Napsat recenzi

Moravský kras

Recenze hotelu Hotel Skalní Mlýn (Česko - Jihomoravský kraj - Blansko)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 16 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Výborné umístění hotelu, které se odráží v ceně, neodpovídající standardu. Kuchyně a personál v sobotu na večeři skvělé, nedělní snídaně příšerná - jak obsluha , tak kvalita jídla. Byli jsme jediní hosté, na snídani jsme přišli v 8.00 hod. Připraveno nebylo vůbec nic.Recepční sehnala číšníka, který začal velice pomalým tempem nosit suroviny čestvě vytažené z chladničky - včetně pečiva. . Vajíčka na hemexu byla syrová, párky studené a na jejich servírování jsme čekali 45 minut od objednávky.. Snídaně byly a la card, ne formou bufetu.

Ubytování  průměrně (4/5)

dala bych i 3, pokud by byla cenovka cca o 20 % nížší. Takto kvalita neodpovídá ceně. Jedná se zachovalé, ale nicméně starší zařízení, na kterém to je vidět.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

těžké hodnocení, když večeře byla o 180 stupňů jinde než ráno. Prostě se mezi sobotou a nedělí asi strídal personál. Tak příšernou snídani jsem už dlouho nezažila . Měla jsem i strach, že z těch syrových vajíček na hemexu budu mít zdravotní problémy.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Vyhradit si ve zcela prázdné restauraci na naservírování snídaně 90 minut je skutečně nečekané.

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Celkový dojem  průměrně (4/5)

hotel má všechny atributy provozovny na exponovaném výletním místě, která počítá s tím, že se hosté nevracejí. Plus - platba kartou

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihomoravský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání