Tragická restaurece
Recenze hotelu Hotel Zvíkov a chaty *** (Česko - Jihočeský kraj - Zvíkovské Podhradí)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Jiři Hrbáček |
Vloženo: |
26. 9. 2015 |
Pobyt: |
září 2015 |
Přečteno: |
277x |
Recenze se líbila: |
425
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
V restauraci na obyčejný jidelní listek jsme čekali skoro půl hodny, potom co jsme si doobjednali po jidle pivo, jsme čekali 40minut, než jsme to vzdali, čiśnici ignorovali nás i vedlejši stůl, který se k objednávce ani nedostal, a to byla skoro prazdná restaurace!
Jidlo, cena verzus výkon drahé, kvalitativně taký žádná hitparáda. Rozhodně nedoporučuji!
Ubytování
průměrně
(3,2/5)
Chatky celkem čiste. Tvrdá postel, člověk ráno rózláamný.
Strava a stravování
průměrně
(3,4/5)
Naprosto katastrofálni restaurace viz recenze!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Pani recepčni milá
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Krajina krásná.
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
Horši průměr.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 13 z 22 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro mládež
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Tomáš Slezák: Ani pes by to nežral. - 2. 10. 2015 10:09
Mám podobnou zkušenost s touto restaurací. Čekací doby ještě delší. Polévka katastrofa přesolená a kyselá vrátili jsme jí a hlavní chod už jsme radši zrušili. VYHNĚTE SE ZDALEKA! reagovat