Napsat recenzi

Antičistota v hotelu Romantik Třeboň

Recenze hotelu Hotel Design Hotel Romantick (Česko - Jihočeský kraj - Třeboň)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 96 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel je hezký, pokoje stylové, pokoj fialka - speciálně neprakticky vybavený /2 fialové látky na stěně držící množství prachu -nevyluxováno roky...?!/. Po ubytování na pokoji první pohled-podlaha, u stěn, pod sedačkou, u posuvných dveří skříně nevyluxováno=množství nečistot, sedačka plná psích chlupů, nepraktická kulatá rohož držící další množství nečistot uprostřed pokoje, na čistě povlečené posteli černý bavlněný přehoz-nevypraný + plný prachu-pokus vyklepat z okna byl zbytečný-snad by neměl být problém ho po každém ubytování vyprat...!? Pokoj jinak hezký, dvě okna-prostorný, vzdušný, rolety na oknech praktické. Na dvoulůžkový pokoj jen jeden pidi odpadkový košíček v koupelně. Po upozornění na nedostatečně uklizený pokoj paní recepční zajistila obratem základní nápravu-doúklid + čistý přehoz na postel = ten byl ale raději použit po celý pobyt na sedačku/zapíchané psí chlupy/. Snídaně pestré, dostačující, doplňovaný sortiment-jen prostorově poddimenzovaná jídelna...lepší by bylo rozdělit čas na snídaně dle pokojů na dvě etapy. Jinak jídelna je během dne hojně navštěvována hosty vně hotelu /řízky/= podlaha tomu odpovídala, bohužel opět úklid prostoru pro stravování !!?? silně vázl. Okraje místnosti, pod stoly, všude spousta nečistot za týdny...kdy byl celý prostor důkladně vyluxován, kdy byl setřen dezinfekcí...toť otázka !?! To je opravdu strašná vizitka....

Ubytování  průměrně (4,5/5)

Fajn - jen problém s čistotu

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Snídaně fajn, řízky jsme neochutnali - problém -opět s čistotou podlahy

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,4/5)

Dostačující-vázne obecně úklid a organizace personálu při snídaních....

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Přímé okolí nic moc, ale kousek Zlatá stoka u Bert.lázní-hezké...

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

Dobré místo, pěkné pokoje - ale čistota a praktičnost vybavení, tedy nečistota a nepraktičnost, neochota se věnovat úklidu jak na pokojích, tak ve stravovací zóně je na pováženou. Po covidu se obecně čistota, pořádek a úklid měly zlepšovat a ne zhoršovat!

Problém - což nepochopí pejskaři - ubytovávání psů. Ne každý pejskař je rozumný, má pro mazlíčky vlastní pelíšek, nenechá je běhat po sedačce, ev.posteli....problém a odpovědnost lidí, ne psů....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 12
z 14 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání