Hotel Martin
Recenze hotelu Hotel U Martina **** (Česko - Jihočeský kraj - Rožmberk nad Vltavou)
Hodnocení: |
průměrně:
2,5/5
|
Autor: |
Libuše |
Vloženo: |
10. 3. 2022 |
Pobyt: |
březen 2022 |
Přečteno: |
31x |
Recenze se líbila: |
122
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Starší hotel, který nutně potřebuje rekonstrukci. Vstřícná paní na recepci i obsluha restaurace. Zima a neuklizený pokoj, páchnoucí odpady v koupelně.
Ubytování
průměrně
(2/5)
Studený pokoj
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Jídlo průměrné, obsluha ochotná, rychlá
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,5/5)
Starší vybavení, ručníky, které už něco zažily-zaprané, otřepané lemy. Nefungující koupelna-prázdné zásobníky na mýdlo, fén, žádný úklid během 4 dnů. Personál příjemný.
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Krásné
Celkový dojem
průměrně
(2,5/5)
Zklamání
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 2 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
lenka helmanová: Nespokojenost - souhlas s předchozími recenzemi - 22. 8. 2024 19:50
Hotel U Martina - Kocábka nedoporučují od st - ne od 21 - 3 hodin ranních probíhá pod tvz.hotelem bar zvaný Kocábka - nevyspíte se, hotel není po celý den zamčený a chodí tam tam zákazníci Kocábky. Už nikdy!!!!! Není to hotel, ale hostel, ráno za probdělou noc jen omluva. reagovat