Napsat recenzi

Hotel Martin

Recenze hotelu Hotel U Martina **** (Česko - Jihočeský kraj - Rožmberk nad Vltavou)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2022
Přečteno: 31x
Recenze se líbila: 122 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Starší hotel, který nutně potřebuje rekonstrukci. Vstřícná paní na recepci i obsluha restaurace. Zima a neuklizený pokoj, páchnoucí odpady v koupelně.

Ubytování  průměrně (2/5)

Studený pokoj

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Jídlo průměrné, obsluha ochotná, rychlá

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Starší vybavení, ručníky, které už něco zažily-zaprané, otřepané lemy. Nefungující koupelna-prázdné zásobníky na mýdlo, fén, žádný úklid během 4 dnů. Personál příjemný.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Krásné

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Zklamání

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 2 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

lenka helmanová: Nespokojenost - souhlas s předchozími recenzemi - 22. 8. 2024 19:50

Hotel U Martina - Kocábka nedoporučují od st - ne od 21 - 3 hodin ranních probíhá pod tvz.hotelem bar zvaný Kocábka - nevyspíte se, hotel není po celý den zamčený a chodí tam tam zákazníci Kocábky. Už nikdy!!!!! Není to hotel, ale hostel, ráno za probdělou noc jen omluva. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání