Restaurace jídlo v Barborce
Recenze hotelu Hotel Barborka *** (Česko - Jihočeský kraj - Přední Výtoň)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Novák František |
Vloženo: |
16. 7. 2021 |
Pobyt: |
červenec 2021 |
Přečteno: |
88x |
Recenze se líbila: |
169
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
Znojemská omáčka
Dojem dobrý, jídlo hrozné.
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Asi dobré, nebyl jsem ubytovaný
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
Byl jsem na obědě s rodinou, k obědu jsem si dal Znojemsku omáčku, omáčka byla naředěná vodou, bez chuti, 4 kousky masa z hovězího a to ještě snad na guláš, rýže tvrdší, vše studenější cena 180, Kč.!!! Jídlo hrozné!!! Za tyto peníze, v dnešní době by měla být i trochu už i kvalita, a né taková to zlodějna, všichni hřešení na to, že to turista zaplatí.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
Pozorný, slušný, pokorný.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,3/5)
V okolí dobré
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Volně pobíhající pes, který snad patřil i k restauraci, který obtěžoval naší rodinu.
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Jídlo katastrofální, myslím že se této restauraci vyhnu.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.