Napsat recenzi

Už ani za trest!!!

Recenze hotelu City Hotel *** (Česko - Jihočeský kraj - Písek)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2017
Přečteno: 148x
Recenze se líbila: 358 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 0

V hotelu jsme strávili celkem 3 noci během Velikonoc 2017. Při zavolání do hotelu Vám nabídnou několik velikonočních balíčků, ale do emailu dostanete jen jeden. Náš konkrétně zahrnoval (pobyt na 3 noci v luxusně zařízených a prostorných pokojích se snídaní, překvapení na pokoj, poukázka na 300Kč do hotelové restaurace, další pozornosti hotelu). Po příjezdu na hotel najdete na recepci ceduli „jsem v restauraci.“ Když přijdete do restaurace, tak na vás koukají jako na vetřelce a zeptají se „co chcete?“ Poptáte se po paní recepční a odpoví Vám, že ji pošlou na recepci. Tam přijde otrávená paní majitelka za 10min se slovy „co chcete?“ Ochota sama. Když řeknete, že máte rezervovaný pobyt s velikonočním balíčkem, tak se začne vyptávat jaký balíček a nakonec chce Váš email, aby našla co Vám vůbec nabídla. Informace o snídaních z ní musíte tahat. Hotel se navíc chlubí úžasnou hypoalergenní technologií.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Po příchodu na „luxusní“ pokoj najdete hned u dveří plíseň, pokoj je malý a k luxusu má hodně daleko. Vrátila jsem se tedy na recepci (paní už tam zas nebyla) se žádostí o změnu pokoje, ale řekne mi, že jsou historickou budovou a že jsou plní. Když jí požádáte, aby se na stav pokoje šla podívat, tak odmítne, že nemá čas, plíseň tam není a nikdo si nestěžoval – takže jste vlastně divní Vy.

Koupelna je malá a do sprchy musíte vejít přes záchod. Masážní kout je rozbitý (světli je zrezlé a nesvítí, 2/3 vody tečou jinde než chcete a vytěkají ven ze sprchy, držák hlavice je urvaný). V posteli se propadnete díky chybějícím částem roštu a pod postelí je prachu za 3 města. Nevím, kde je tedy ta hypoalergenní věc použita.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Snídaně jsou slabé, o jídlo si musíte prosit, příbory a nádobí nejsou a musíte čekat několik minut až se někomu zachce pracovat.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Překvapení k pobytu byla sušenka, kterou nám nedali. 300Kč poukázku jsme nevyužili – v neděli jsme do restaurace chtěli v 17h zajít, ale paní majitelka rychle prchala pryč z hotelu. V restauraci je uvedeno „otevřeno, „ ale dveře jsou zamčené a pro jistotu před nimi velký květináč, aby tam nikdo nešel. Když paní majitelce zavoláte, tak Vám řekne, že je zavřeno a že máte jít druhý den na oběd. Slovo milá v jejím případě nepoužijete nikdy.

Poslední den jsme si tedy místo 300Kč poukázky odvezli to „nejdražší víno.“ Paní majitelka odmítá sepsat stížnost, že nemá čas atd. Doklad EET Vám nedá (prý mi ho dávala, ale to je kec), vydá Vám fakturu bez VS atd. Myslím, že je to zralé na kontrolu z hygieny a finančáku. Celé je to tam zvláštní, ale hlavní je, že má paní majitelka luxusní auto. Po městě se pak dozvíte, že už jeden hotel v Písku zruinovala. V hotelu jsem potkala náhodou kamaráda a ten si prý také stěžoval na pokoj vč. plísně atd.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Pěkná poloha ale tím to končí. Parkování hotel nemá a musíte využít městské dle poplatků.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Paní majitelka by se měla vzdát business v tomhle stylu. Už nikdy tam nepojedeme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 41
z 76 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání